וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אחרי הישיבה המיוחדת: הפועל באר שבע לא מצליחה להכריע בעניין ז'וזואה

16.6.2021 / 7:05

בכירי המועדון נפגשו כדי לדון בעתידו של הקשר הפורטוגלי אבל מתקשים להגיע להחלטה: "כסף לא יהיה השיקול המרכזי". רוני לוי לא חושש לתת את המפתחות לגלזר בין הקורות, אבל עדיין רוצה את הרוש, מרציאנו או שוער זר

גם אחרי ישיבה מקצועית ארוכה מאוד אתמול (שלישי) בהפועל באר שבע, לא התקבלה החלטה סופית באשר לעתידו של ז'וזואה בקבוצה. הבעלים אלונה ברקת כינסה אתמול בבית האדום את המנהל המקצועי אליניב ברדה, המאמן רוני לוי ועוזרו הטרי אריק בנדו ואת המנכ"ל החדש גיא פרימור ובמשך שעה ארוכה דנו כולם בשאלת עתידו של הקשר הפורטוגלי בקבוצה.

למרות הדיון הארוך, אין עדיין החלטה במועדון והשאלה האם צריך להשאיר את הקשר הפרובלמטי בקבוצה, שרירה וקיימת. מצד אחד יודעים במועדון ששחקן ברמתו של ז'וזואה לא ינחת בהפועל באר שבע. מצד שני יודעים שזו תהיה שאלה של זמן עד שהוא שוב יהיה מעורב בעבירת משמעת חריפה וקשה דוגמת אלו שליוו אותו לכל אורך העונה שעברה. ההערכה היא שהיום או לכל המאוחר מחר תתקבל ההחלטה בעניין ז'וזואה ואז גם יימסר לו, האם הוא צריך לחזור לארץ בתחילת השבוע הבא לפתיחת אימוני הקבוצה. "מדובר בהחלטה קשה מאוד. הנושא הכי חשוב כרגע", אמר אמש גורם המקורב לאלונה ברקת. "מה שבטוח - המוטיב הכלכלי הוא לא העניין המרכזי כאן בסיפור. נכון שלז'וזואה יש חוזה לעונה הבאה בשכר של 400 אלף יורו נטו, אבל ההחלטה תתקבל ללא קשר לעניין הכספי. זו החלטה מקצועית נטו".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ההחלטה תגיע בקרוב. ז'וזואה/לירון מולדובן

במועדון מרוצים מהחתמת השוער עמרי גלזר והמאמן רוני לוי לא חושש לתת לו להיות שוער ראשון. יחד עם זה, לוי רוצה את אריאל הרוש, אופיר מרציאנו או שוער זר, אבל לא ממהר כעת להחליט, שכן הוא בוטח ביכולת של גלזר לשמש כשוער ראשון במועדון לעת הצורך.

במועדון הגיעו אתמול לסיכום עם הקשר הברזילאי פארליי רוזה שלא יחזור לקבוצה לעונה נוספת. במקום הברזילאי תחתים באר שבע שחקן כנף נוסף מחו"ל. גם עתידו של אלטון אקולטסה מעורפל למרות שיש לו חוזה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully