וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי, דונצ'יץ' וקוואי בחמישייה הראשונה של העונה, לברון בחמישיה השנייה

ה-NBA פרסמה את חמישיות העונה: יאניס ויוקיץ' בחמישייה הראשונה, אמביד רק בחמישייה השנייה, טייטון ודונובן מיטשל המפסידים הגדולים - גם בכיס

עוד לפני ההצגה הבלתי נשכחת של קווין דוראנט בניצחון של ברוקלין על מילווקי, פרסמה ב-NBA הלילה (בין שלישי לרביעי) את חמישיות העונה.

באופן לא מפתיע, את החמישייה הראשונה איישו ה-MVP ניקולה יוקיץ', סטף קרי שרשם עונה אישית פנטסטית בגולדן סטייט, יאניס אנטטוקומפו שאמנם נושל מתואר ה-MVP אבל שמר על אותם מספרים מרשימים, לוקה דונצ'יץ' שעשה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס, וקוואי לאונרד, הבחירה הכי פחות צפויה, בעיקר בשל העובדה שהחמיץ לא מעט משחקים בעונה הרגילה.

לוקה דונצ'יץ' שחקן דאלאס. Ashley Landis, AP
מקום של כבוד. דונצ'יץ'/AP, Ashley Landis

את החמישייה השנייה הוביל לברון ג'יימס, שעשה היסטוריה כשנבחר לאחת מחמישיות העונה זו השנה ה-17 ברציפות, דבר שאף שחקן לא עשה לפניו. כריס פול, דמיאן לילארד, ג'וליוס רנדל וג'ואל אמביד, שהיה מועמד מוביל ל-MVP אבל איבד נקודות בשל פציעה ממנה סבל בחלק האחרון של העונה הסדירה, השלימו את החמישייה.

החמישייה השלישית כללה את קיירי אירווינג, בראדלי ביל, רודי גובר, ג'ימי באטלר ופול ג'ורג', כשג'ייסון טייטום ודונובן מיטשל שרשמו עונות מצוינות בבוסטון ויוטה, נשארים בחוץ והופכים למפסידים הגדולים - ולא רק בגלל ענייני יוקרה וכבוד. בשל העובדה שלא נכללו בחמישיות העונה, שני הכוכבים הצעירים יאבדו עשרות מיליוני דולר בחוזי המקסימום שחתמו עליהם בקיץ האחרון - 33 מיליון דולר ליתר דיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully