וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ מקווה לתקוע יתר בסרייה A: "אם היה נשאר, לא היה סולח לעצמו כל החיים"

16.6.2021 / 6:10

לקראת המעבר לונציה, הקשר יגיע להתרשמות מהמתקנים וייפגש גם עם המאמן שלחץ להחתימו. מקורביו מספרים על ההתחבטויות והמטרות: "אם לא היה עושה את הצעד, הוא תמיד היה מרגיש שמשהו חסר לו. אם יותיר חותם, הוא יפתח דלת לקבוצה הרבה יותר טובה באיטליה"

אחרי לילה ראשון במילאנו, ייסע הבוקר (רביעי) דור פרץ לונציה כדי להתרשם מהמועדון בו הוא אמור לחתום. פרץ נחת אתמול לפנות ערב במילאנו ביחד עם אביו וסוכנו אבי נמני. אמש דן נמני עם האיטלקים בדבר פרטים אחרונים בחוזה של פרץ והיום הם ייסעו יחד ממילאנו לונציה כדי לראות את מתקני הקבוצה שעלתה לסריה A ולהתרשם מהאיצטדיון בו הוא אמור לשחק. פרץ גם צפוי להיפגש עם המאמן שלו פאולו זאנטי, שהיה גם זה שלחץ על הגעתו לאיטליה.

פרץ אמנם קיבל ביום חמישי שעבר הצעה חדשה ממכבי תל אביב בגובה של 450 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשלוש שנים, אבל ההערכות באיטליה דיברו אמש על כך שהוא אמור להרוויח בונציה כ-750 אלף יורו נטו לעונה.

דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יסתדר עם הפיזיות בסרייה A? "לא תהיה לו שום בעיה". פרץ/ברני ארדוב

מקורב לפרץ סיפר אמש על הלבטים של הקשר ועל ההחלטה שלו לטוס לאיטליה: "להיות הישראלי השלישי בלבד בסריה A זה אתגר עצום. ישראלים שיחקו בכל הליגות הבכירות באירופה, אבל באיטליה היו רק טל בנין וערן זהבי. באנגליה היו רבים, גם בספרד ובגרמניה. באיטליה היו רק שניים ודור אמור להיות השלישי שישחק שם, כי סוף פודגוראנו עוד לא שיחק ברומא. ונציה אמנם קבוצה קטנה שעלתה די במקרה לסריה A, אבל לדור זה לא אמור לשנות וגם לא להפריע. הוא יפגוש כל שלושה שבועות בערך קבוצה גדולה ואם הוא יותיר חותם על המשחק, הוא יוכל לפתוח לעצמו דלת לקבוצה הרבה יותר טובה באיטליה. דור הוא מקצוען, שחקן שאוהב לעבוד קשה והוא בנוי הכי טוב שאפשר. לא תהיה לו שום נחיתות בליגה הזו. בגיל 26 הוא היה חייב לעשות את הצעד הזה כשהוא שחקן חופשי, אחרת לא היה סולח לעצמו כל החיים. למכבי תל אביב הוא תמיד יוכל לחזור, אבל אם לא היה יוצא כעת לנסות את מזלו ואת דרכו באיטליה, הוא תמיד היה מרגיש שמשהו חסר לו".

בסביבתו של פרץ העריכו אמש שהיום או לכל המאוחר מחר, העסקה תיחתם והוא יהפוך לשחקן של ונציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully