וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן צפוי לשחק במשחק מספר 5 מול מילווקי, אירווינג יחמיץ את שארית הסדרה?

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 22:46

הגארד שנפצע ברגעי הפתיחה של הסדרה "נחוש למצוא דרך" לשחק בין שלישי לרביעי. הרכז לא יעמוד לרשות סטיב נאש, ובספק גדול גם להמשך הסדרה

קיירי אירווינג לא יוכל לקחת חלק במשחק החמישי בין ברוקלין ומילווקי הלילה (בין שלישי לרביעי), אך הנטס עשויים לקבל בחזרה את ג'יימס הארדן, כך מדווחים היום בארצות הברית. הגארד המצוין שנפצע ברגעי הפתיחה של המשחק הראשון לא שב לפרקט מאז, אך "יבחן את שריר הירך האחורי שלו באימון הקליעות, הוא נחוש למצוא דרך לשחק", כתב אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN. לפי מספר עיתונאים נוספים, ה-MVP לשעבר צפוי לקחת חלק במשחק. כרגע המצב בסדרה הוא 2:2.

ברוקלין שיחקה העונה מעט מאוד פעמים עם השלישייה הגדולה שלה - אירווינג, הארדן וקווין דוראנט - ובפלייאוף, לכולם ברור שכל דקת סיוע שיקבל דוראנט עשויה להיות מכרעת. KD שיחק העונה חמש פעמים ללא הארדן ואירווינג והיה יעיל מתמיד, עם 34 נקודות ב-63 אחוז מהשדה. ארבעה מחמשת המשחקים הללו אף הסתיימו בניצחונות, אבל מול מילווקי הנוכחית זה עלול להיות סיפור אחר לגמרי.

שחקני ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג מאוכזבים. Gregory Shamus, GettyImages
הרבה סימני שאלה. הארדן ואירווינג/GettyImages, Gregory Shamus

אמש הודה סטיב נאש כי "אין לי מושג" האם אירווינג יוכל לשוב בהמשך הסדרה ולפי ווז'נראוסקי, הנטס כבר מתכוננים לאפשרות שלא יחזור לשחק בסיבוב הזה. הארדן, כך נראה, קרוב יותר לחזור לפרקט. "הוא בדרך הנכונה", אמר אמש המאמן. "יש לו עוד דרך לעבור, אבל הוא מתקרב וזה חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully