וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "הצוות בוושינגטון רוצה שאקח יותר אחריות בעונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 16:42

הישראלי הצעיר התראיין לפודקאסט של הקבוצה וסיפר: "רוצים שאחזור מהקיץ שחקן טוב יותר. הליך השיקום הולך מצוין בינתיים"

דני אבדיה העניק ריאיון לפודקאסט של וושינגטון וויזארדס, ועדכן לגבי הליך השיקום שלו. "זה הולך מצוין, אני מרגיש הרבה יותר טוב ואני כבר לא זקוק לגבס", אמר הישראלי הצעיר, ששבר את הקרסול קצת לפני פתיחת הפלייאוף. "הצוות הרפואי עשה עבודה מצוינת וטיפל בי, היה לי קשה מאוד לראות את החבר'ה מהצד ולא לעזור, אבל אני מבריא ואחזור חזק יותר. אני עובד קשה מאוד, עוד מעט אתחיל לרוץ כדי לחזור לכושר. אני הולך להתחזק, אני צריך לחדד קצת את הדברים שהיו לי קודם לכן".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Julio Aguilar, GettyImages
כבר מחכה לעונה הבאה. אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

כשנשאל מה היתה החוויה הטובה ביותר שלו בעונת הבכורה ב-NBA, השיב: "לראות את כל האולמות, השחקנים שמעולם לא ראיתי פנים אל פנים ופתאום אתה איתם. אהבתי את החוויות, אהבתי להיות ברגעים המכריעים. היו לי עליות ומורדות, לעתים לא שיחקתי ברמה שלי ולעתים הרגשתי שאני עוזר לקבוצה. זה חלק מלהיות רוקי. בעונה הבאה כבר אדע מה לעשות כשאגיע מול שחקן כזה או אחר או אהיה באולם כזה או אחר".

האזינו לריאיון

לבסוף, נשאל אבדיה מה אמרו לו הג'נרל מנג'ר טומי שפרד והצוות המקצועי בשיחת הסיכום: "הם חושבים שעונת הרוקי היתה טובה. עזרתי לקבוצה. הם רוצים לראות אותי משתפר, לוקח יותר אחריות, נהיה יותר בוגר ואחראי על הפרקט. אלה דברים שאתה משפר עם זמן, והם רוצים לראות אותי חוזר מהקיץ שחקן טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully