וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני יפתח את אימוני קבוצת וויליאמס לקראת גרנד פרי צרפת

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 14:35

נהג המבחן בפורמולה 1 ייקח חלק בהכנות של קבוצתו בפעם השלישית העונה: "זה אחד המסלולים האהובים עלי, יש לי ממנו זיכרונות טובים"

קבוצת וויליאמס הודיעה היום (שלישי) שרוי ניסני יפתח את סדרת האימונים הרשמיים שלה בסוף השבוע בצרפת. במקצה שיפתח את סדרת האימונים הרשמיים לקראת המרוץ, יסייע ניסני בהכנות של קבוצת וויליאמס ובהתאמות שנעשו בכלי הרכב על ידי המהנדסים לקראת מקצי הדרוג שייערך בשבת והמרוץ שיתקיים ביום ראשון במסלול פול ריקארד.

זו הפעם השלישית העונה שניסני ינהג במכונית שתישא את הלוגו של "ישראל סטארט אפ ניישן", הפעם הקודמת הייתה בברצלונה. מהנדסי הקבוצה מייעדים לניסני סדרה של משימות מוגדרות במהלך האימון, שבהן ניסני יידרש להביא את המכונית לנקודות הקצה.

רוי ניסני. וויליאמס, אתר רשמי
רוי ניסני/אתר רשמי, וויליאמס

בהודעה לתקשורת שפרסמה היום קבוצת וויליאמס אמר דייב רובסון, ראש מערך המהנדסים האחראים על ביצועי הרכב: "כרגיל רוי ניסני ייקח חלק פעיל בבדיקת התוכניות ההנדסיות שלנו. רוי יבחן שינויים שביצענו בכלי הרכב ומספר פרטים שהצגנו באז'רבייג'אן. הפידבק שנקבל מרוי יסייע לנו להבין עד כמה החלקים החדשים שהצגנו מתאימים ומסייעים לשיפור הביצועים של כלי הרכב שלנו"

זוהי עונתו השנייה של ניסני כנהג המבחן הרשמי של קבוצת וויליאמס בפורמולה 1 והוא חולק את זמנו בין האימונים והעבודה עם מהנדסי הקבוצה בבריטניה, לבין מרוצים בפורמולה 2, שם לאחרונה זכה לעמוד על הפודיום במקום השלישי במרוץ היוקרתי שנערך ברחובות מונאקו.

ניסני עצמו אמר: "אני שמח מאו לחזור להגה של ה-FW43B . המסלול של פול ריקארד בצרפת הוא אחד המסלולים האהובים עלי ויש לי ממנו זיכרונות טובים. הסקטור האחרון במסלול מאוד מאתגר ואני מצפה כבר לאימון. אני מקווה להמשיך ולעשות עבודה טובה כפי שעשיתי גם במקצי האימון הקודמים ולסייע לקבוצה להשיג את השיפורים בכלי הרכב".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully