וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה? דור פרץ נחת באיטליה: "עקבתי אחרי ונציה בעונה שעברה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 19:37

קשר מכבי תל אביב נחת במילאנו ("שמח להיות כאן"), בתקשורת האיטלקית טוענים שהוא על סף סיכום לשלוש שנים בשורות העולה החדשה. אמור להרוויח כ-750 אלף יורו לעונה

דור פרץ נחת אחר הצהריים (שלישי) במילאנו, מלווה בסוכנו אבי נמני. השניים ייפגשו עם העולה החדשה לסרייה A, ונציה, במטרה לחתום. אם יתעוררו בעיות במו"מ בין הצדדים, ייתכן שאודינזה תיכנס לתמונה ותנסה לצרף את קשר נבחרת ישראל. "אני שמח להיות באיטליה", אמר הקשר עם נחיתתו, "עקבתי אחרי ונציה בעונה שעברה וכעת אני מקווה לטוב".

פרץ בן ה-26 סיים את חוזהו במכבי תל אביב והפך לשחקן חופשי. בתקופה האחרונה הוא התלבט מאוד בנוגע לעתידו. הוא דחה הצעות מצרפת, רוסיה ופורטוגל, כמו גם את הצעתה של מכבי תל אביב לחוזה חדש - ובחר בארץ המגף. לפי דיווחים בארץ המגף, הוא אמר לחתום לשלוש שנים ולהרוויח כ-750 אלף יורו לעונה, כשהמגעים בין הצדדים "על סף סיכום", לפי התקשורת האיטלקית.

ונציה סיימה את העונה החולפת במקום החמישי בליגת המשנה באיטליה, אבל העפילה לסריה A אחרי שחלפה על פני קייבו, לצ'ה וצ'יטאדלה בפלייאוף. היא חזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז עונת 2001/02 ומצויה כעת בעיצומו של תהליך חיזוק של הסגל, מתוך מטרה לתקוע יתד בסריה A.

את הקבוצה מאמן פאולו זאנטי, ששיחק בין היתר בטורינו ואמפולי והיה חבר בנבחרת הצעירה של איטליה שכללה גם שחקנים כמרקו אמליה, אלברטו גי'לארדינו, דניאלה בונרה, סם דלה בונה, כריסטיאן זקארדו ואחרים.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. מתוך התקשורת האיטלקית, צילום מסך
בחר באיטליה. פרץ נוחת במילאנו/צילום מסך, מתוך התקשורת האיטלקית

פרץ בן ה-26 גדל במכבי תל אביב ומלבד חצי עונת השאלה בהפועל חיפה (בעונת 2017/18), הוא שיחק בה כל חייו. הוא עלה לקבוצת הבוגרים בקיץ 2014 וערך הופעת בכורה בליגה באוקטובר באותה שנה, כשנכנס כמחליף בניצחון 1:3 על מכבי חיפה.

אחרי שחזר מתקופת ההשאלה בהפועל חיפה בקיץ 2018, פרץ הפך לבורג חשוב בקבוצה והעונה הגיע לשיאו עם 7 שערי ליגה ו-2 נוספים בגביע - תוך שהוא הופך לשחקן הטוב ביותר של הצהובים. במקביל הקשר הפך לשחקן הרכב כמעט קבוע בנבחרת ישראל, בה הוא צבר עד כה 20 הופעות. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשלוש אליפויות, גביע המדינה וארבעה גביעי הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully