וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר כתום: גיא גודס חתם לשנתיים נוספות במכבי ראשון לציון

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 12:32

המאמן של הכתומים בשנתיים וחצי הקודמות יישאר בעיר היין: "נקווה להמשיך עם ההצלחה, זה לא מועדון רגיל עבורי". עידן זלמנסון וג'ו אלכסנדר על הכוונת

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס ימשיך במועדון לשנתיים הבאות. המאמן האריך היום (שלישי) את חוזהו לאחר פגישה בינו לבין ראשי המועדון. גודס נפגש לפני שבוע וחצי עם יצחק פרי כשבמקביל הייתה התעניינות ראשונית מצד הפועל ירושלים, אך המגעים מצד המועדון מהבירה לא התפתחו והוא החליט להישאר בעיר היין.

גודס אמר אחרי החתימה: "אני שמח מאוד להמשיך במכבי ראשון לציון לשנתיים נוספות. מכבי ראשון בשבילי זה לא עוד מועדון רגיל אלא בית חם ותומך עם אנרגיות חיוביות שרוצה ושואף תמיד להיות בטופ הכדורסל הישראלי. שמח שבשלוש השנים האחרונות הצלחנו להגיע ביחד ל-4 גמרים בזכות דרך נכונה ועבודה קשה. את זה נמשיך לעשות גם בשנתיים הקרובות, נבנה מחדש קבוצה מצליחה רעבה ואטרקטיבית עם שילוב של צעירים מבטיחים ושחקנים מנוסים. בהצלחה לכולנו".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דני מרון
ממשיך בכתום. גודס/דני מרון

גודס חזר לראשון לציון לפני שנתיים וחצי כשהחליף את צביקה שרף בתפקיד המאמן. הוא הוביל את הקבוצה לשתי הופעות בגמר הפיינל פור, הופעה נוספת בגמר גביע המדינה וקמפיין ביורוקאפ. העונה חוותה הקבוצה עונה לא טובה בליגה, והיא סיימה במקום התשיעי ומחוץ לפלייאוף, כשאת החלק האחרון של העונה היא עושה עם זר אחד בלבד לאחר ששלושה זרים עזבו את המועדון.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה במועדון לעונה הבאה - טל פלד הצעיר ימשיך לקבל קרדיט וגם נועם אביבי יהיה שחקן מוביל. לנועם דוברת שמתאושש מפציעה בידו יש חוזה עם אופציות יציאה לאירופה בלבד, ובמועדון מקווים כי לא ינצל את האפשרות. בראשון לציון מעוניינים להשאיר גם את אקיל מיצ'ל, ועשויים להשאיר עוד אחד מבין גולן גוט או איגור קולשוב. לגבי חיזוק, הקבוצה תנסה לצרף גבוה ישראלי כשעל הפרק כרגע הם עידן זלמנסון מהפועל ירושלים וג'ו אלכסנדר שחתם בהפועל חולון לא מכבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully