וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון יבקש הקלה במגבלת התקציבים. הקבוצות יקבלו כ-7 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 10:08

מרבית מועדוני ליגת העל פנו ליו"ר המנהלת בבקשה לא להגביל תקציבים בתמורה לרשת הביטחון בגובה 75 מיליון שקל שהם קיבלו מהמדינה בזמן המשבר. משרד האוצר ייעתר?

לאחר ששוחח עם מרבית בעלי הקבוצות בליגת העל ושמע את עמדותיהם, צפוי יושב ראש מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון לפנות למשרד האוצר בבקשה להקל על מועדוני הכדורגל ולאפשר להם לחזור לתקציבים שלפני עידן הקורונה. כזכור, המדינה נתנה למועדונים רשת ביטחון בעונה שעברה בשל הקורונה בגובה של 75 מיליון שקל. אחת התמורות עליהן התחייבו המועדונים היא לעמוד בקיצוץ של 20 אחוז לפחות בתקציבי העונה שעברה והעונה הבאה.

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון ליד צלחת האליפות. מאור אלקסלסי
ישיג אישור להגדלת התקציב? כלפון עם שחר/מאור אלקסלסי

כעת כשהקהל חזר למגרשים ואפשר למכור מנויים לעונה הבאה, מבקשים מרבית המועדונים לא להגביל את התקציבים ולא לחייב קיצוץ גם בעונה הבאה. כלפון שמע בחודש האחרון חלק מבעלי הקבוצות ולקראת תחילת השבוע הבא כשישלים את סבב השיחות, הוא צפוי לגבש החלטה שבסיסה פנייה למשרד האוצר כדי לבחון הקלות בהגבלת התקציבים.

הדברים קריטיים בעיקר לקבוצות שרוצות לשחק באירופה ולכאלה שמעוניינות להתחזק משמעותית לעונה הבאה. הן נתקלות בבעיה, שכן אם לא יעמדו בקיצוץ התקציבי המוטל כעת, הן יהיו חייבות להחזיר את הכסף שקיבלו כחלק מרשת הביטחון.

בתוך כך תכנס המנהלת ישיבת דירקטוריון של בעלי הקבוצות מחרתיים שתעסוק בעיקר בהיבטים הכספיים לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שהקבוצות צפויות לשמוע שהן יקבלו מהטלוויזיה ומהטוטו סכום שינוע בין 6 ל- 7 מיליון שקל ושיהווה חלק מרכזי בתקציב של חלק מהקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully