וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד רשם שפל של 25 שנה: "כולם יודעים שאני פצוע, לא הצלחתי לקפוץ"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 11:05

כוכב פילדלפיה החטיא את כל 12 הזריקות שלו (4 מ-20) בהפסד לאטלנטה במחצית השנייה, כולל לייאפ 8.8 שניות לסיום. גם יאנג התמודד עם פציעה בכתף: "פשוט נלחמתי בזה"

הפלייאוף ב-NBA ממשיך לספק דרמות גדולות וקאמבקים, אבל גם גובה קורבנות: הארדן, קיירי, דייויס, קונלי הם רק חלק מהשחקנים שנפצעו בפלייאוף הזה. הלילה, אטלנטה ניצחה את פילדלפיה 100:103 והשוותה ל-2:2 במשחק שגם בו שני הכוכבים סחבו פציעות. טריי יאנג סבל מכאבים בכתפו ולא היה מאופס (25 נקודות עם 8 מ-26 מהשדה), אך פיצה על זה עם 18 אסיסטים, כולל סל קריטי שהחזיר את הקבוצה שלו מפיגור 18 (60:42) לניצחון דרמטי ו-2:2 בסדרה.

יאנג חשף לאחר המשחק שהוא נפגע בכתף במשחק השלישי בסדרה, אבל הצהיר: "לא התכוונתי לספר לאף אחד בכל מקרה, רק לצוות האימון". "הוא החטיא כמה זריקות שבדרך כלל הוא קולע", הוסיף נייט מקמילן המאמן שלו, "הוא ילד קשוח. הוא הכתיב את הקצב שהיינו צריכים כדי לנצח. בסופו של דבר גם הזריקות שפספסו במחצית הראשונה, נכנסו במחצית השנייה".


"זה לא הטריד אותי", הוסיף יאנג על הפציעה שלו, "פשוט נלחמתי בזה. ניסיתי לשמור על האזור הזה חם במהלך המשחק. אני לא תולה את ההחטאות שלי בפציעה. היו לי הרבה מבטים פנויים, אבל הזריקות לא נכנסו". למרות שהזריקות של יאנג לא נכנסו במחצית הראשונה, הוא עדיין הצליח להיות השחקן השישי בלבד ב-NBA שקולע לפחות 20 נקודות בכל אחד מתשעת משחקי הפלייאוף הראשונים שלו.

טריי יאנג אטלנטה. רויטרס
לא נתן לפציעה להשפיע עליו. טריי יאנג/רויטרס

אלא שמי שפחות הצליח להתגבר על הפציעה שהעיבה עליו הוא ג'ואל אמביד, הכוכב שמנגד. הסנטר הקמרוני, שסובל מפציעה בברך, החטיא את כל 12 הזריקות שלקח במחצית השנייה ושבר שיא שלילי של 25 שנים בפלייאוף. פילדלפיה עדיין הצליחה להישאר צמודה להוקס, אבל החטאה גורלית של אמביד 8.8 שניות לסיום, אפשרה ליאנג להבטיח את הניצחון של המארחת.

ג'ואל אמביד פילדלפיה. רויטרס
מוגבל מאוד מהפציעה. אמביד/רויטרס

"היה לי מבט נהדר", אמר אמביד שסובל מקרע חלקי במיניסקוס, "חשבתי שעשו עליי פאול, אבל בדרך כלל אני לא מוותר ומנסה להטביע. הפעם לא הצלחתי לקפוץ מסיבה מובנת, זה קשה". אמביד, שנפצע במהלך הסדרה מול וושינגטון, הצליח בכל זאת לקלוע 35.3 נקודות בממוצע בשלושת המשחקים הראשונה בסדרה, אך הפעם נעצר על 17 באחוזים איומים (4 מ-20).

"אני חושב שכולם כבר יודעים", אמר אמביד שאישר שהברך מטרידה אותו, "לא צריך להסביר. אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול. הרגשתי שאין לי את זה הפעם כשחזרתי מחדר ההלבשה". אמביד הצליח למרות הכאבים לקחת 21 ריבאונדים והוא צפוי לשחק למרות זאת במשחק הבא שאותו קבוצתו תארח במטרה לחזור ל-2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully