וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער של פטריק שיק שבר שיא יורו, אבל בסקוטלנד תוהים: מה לעזאזל עבר לשוער בראש?

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 23:13

שיק כבש מהחצי ב-0:2 על סקוטלנד, והנתונים אישרו שזה השער הכי רחוק שנכבש בתולדות הטורניר: "ראיתי את מרשל עומד רחוק, חיכיתי להזדמנות". מאמן צ'כיה: "הוא גאון, שער לא מהעולם הזה". וגם: כך שוער סקוטלנד הפך לבדיחה

תקציר: צ'כיה - סקוטלנד 0:2/ספורט1

פטריק שיק כבש את אחד השערים הכי מרשימים בתולדות אליפות אירופה לאומות, כשהחלוץ הוליך הערב (שני) את נבחרת צ'כיה לניצחון 0:2 על סקוטלנד. שיק, חלוצה של באייר לברקוזן, כבש את השער הראשון בנגיחה מצוינת במחצית הראשונה, אבל חובבי הכדורגל נדהמו מהשער שלו בפתיחת המחצית השנייה: שיק קיבל כדור סמוך לקו חצי המגרש, זיהה ששוער סקוטלנד דייויד מרשל מחוץ לשער, ושיחרר בעיטה אדירה, חזקה ומדויקת לרשת. המדידות הראו: השער נכבש מ-45.5 מטר, המרחק הכי גדול לשער בתולדות הטורניר. אומנם על פי הצילומים וההילוכים החוזרים, מרשל עמד רחוק מאוד מהשער שלו, כנראה רחוק מדי, ועדיין זו הייתה בעיטה מרשימה.

מאמן צ'כיה ירוסלב שילהבי אמר בסיום על שיק: "אנחנו יודעים שהוא גאון, ואנחנו יודעים שהוא סקורר, אבל השער השני היה לא מהעולם הזה". שיק עצמו הודה שהוא זיהה בשלב מוקדם של המשחק שמרשל יוצא רחוק מהשער שלו, ותיאר את הגול כ"דובדבן שבקצפת". גם מאמן סקוטלנד סטיב קלארק אמר ש"במקום לחפש מי אשם בשער הזה, לפעמים עדיף וכדאי לתת קרדיט לכובש".

"כן ראיתי אותו עומד מחוץ לשער במחצית הראשונה, חיכיתי שהזדמנות כזאת תגיע", אמר שיק בסיום, "ידעתי שהוא עומד רחוק מאוד, הכדור הגיע אליי, ומיד בדקתי איפה הוא עומד. ראיתי אותו בחוץ, הלכתי על זה, וזהו. היה גול יפה".

פטריק שיק שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
רגע גדול. שיק/רויטרס
אנדי רוברטסון, שחקן סקוטלנד. רויטרס
ועכשיו, אנגליה. רוברטסון/רויטרס

סקוטלנד, שחזרה ליורו אחרי 23 שנה, פתחה טוב בהאמפדן פארק, אבל החמיצה את ההזדמנויות שהיו לה. אנדי רוברטסון, שכעת מתכונן למפגש של סקוטלנד מול אנגליה בוומבלי, אמר ש"זה היה שיעור קשה עבורנו, כי בטורנירים האלה, ברמות האלה, אתה חייב לנצל את ההזדמנויות, וזה מה שצ'כיה עשתה. הם כן, אנחנו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully