וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה והפועל אילת נרשמו לליגת האלופות של פיב"א

14.6.2021 / 20:29

הקבוצה הדרומית והאדומים מהכרמל הצטרפו להפועל חולון והפועל ירושלים שנרשמו למפעל הבכיר של פיב"א, כשנכון לעכשיו לישראל רק שני כרטיסים, אחד לבתים ואחד למוקדמות. בחיפה הודיעו כי אם לא יזכו להשתתף, ישחקו ביורופקאפ

בעוד סדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל יוצאת הערב (שני) לדרך, קבוצות רבות מקבלות החלטות לגבי העונה הבאה. שתיים כאלה שכבר קיבלו החלטה ונרשמו לליגת האלופות של פיב"א הן הפועל אילת והפועל חיפה, כשבמקביל גם הפועל חולון והפועל ירושלים נרשמו למפעל, ולא ברור כמה מקומות יהיו לישראל במפעל.

בשלב הזה נראה שלישראל יהיו שני מקומות לפחות בליגת האלופות - מקום אחד בשלב הבתים ועוד מקום בשלב המוקדמות, כשבמנהלת הליגה והקבוצות השונות מפעילות לחצים על מנת לקבל לפחות עוד כרטיס אחד אם לא שניים. המנהלת קבעה כי סדר הכניסה לאירופה יהיה המיקום בתום הבית העליון - כך שהפועל חולון היא הראשונה בתור, הפועל אילת השנייה, הפועל חיפה השלישית והפועל ירושלים רק רביעית.

שחקן הפועל חיפה איגור נסטרנקו. דני מרון
הפועל חיפה תשחק באירופה. נסטרנקו/דני מרון

בהפועל חיפה הודיעו כי אם לא יקבלו את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות ירשמו ליורופקאפ, המפעל בו זכתה עירוני נס ציונה העונה. מלבד הפועל חיפה, גם הפועל גלבוע/גליל ונס ציונה הביעו עניין בכניסה למפעל השני של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully