וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות בטלפון: ננו גינזבורג ופרומטיי זכו באליפות אוקראינה

14.6.2021 / 20:21

המאמן הישראלי וקבוצתו השלימו ניצחון 0:3 על ז'פורוז'יי בסדרת הגמר באוקראינה כשהוא משיג אליפות ראשונה מחוץ לצ'כיה. את סדרת הגמר העביר גינזבורג בצ'כיה, בגלל מחויבות לנבחרת, ועזר לעוזר המאמן בהוראות טלפוניות

פרומטיי האוקראינית, קבוצתו החדשה של ננו גינזבורג, זכתה הערב (שני) באליפות אוקראינה בתום ניצחון חוץ 83:88 על ז'פורוז'יי והשלימה ניצחון חלק 0:3 בסדרת הגמר.

גינזבורג מונה לתפקיד מאמן הקבוצה במהלך העונה כשפרומטיי הייתה באמצע הטבלה ולקח אותם למקום השלישי בטבלה. המאמן נעדר מכל סדרת הגמר לאור המחויבות שלו לנבחרת צ'כיה שמתכוננת לטורניר הקדם אולימפי שיחל ב-30 ביוני, ולאחר שהוביל את הקבוצה לסדרת הגמר נאלץ לעזוב לצ'כיה כשבמהלך כל המשחק הוא היה בקשר טלפוני עם העוזר מילנקו בוגיביץ' שהיה על הקווים ועזר לו במשימה.

ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה. רויטרס
אליפות ראשונה מחוץ לצ'כיה. ננו גינזבורג/רויטרס

במשחק הגמר ביצעה הקבוצה מהפך מרשים ברבע האחרון אותו ניצחה 18:27 בדרך לניצחון במשחק. את פרומטיי הובילו רשאד ווהן עם 30 נקודות, ודי ג'יי סטיבנס עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. פרומטיי תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, ככל הנראה בשלב המוקדמות, למרות שבשלב הזה עושים ראשי הקבוצה פעולות כדי לקבל מקום אוטומטי בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully