וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדאלאס חוששים: הקבוצה עלולה לאבד את לוקה דונצ'יץ'

בארה"ב מדווחים: הכוכב הסלובני צפוי לחתום על חוזה שמן, אבל נמצא ביחסים לא טובים עם בכירים במועדון, ומאוכזב מהיכולת של המאבס לבנות קבוצה תחרותית שתיאבק על האליפות

האם המאבריקס יצליחו להשאיר את לוקה דונצ'יץ'? לפי האתר 'The Athletic', גם לאחר עונה נהדרת בה העמיד ממוצעים של 27.7 נקודות למשחק במסגרת הליגה ואז שדרג ממוצעיו ל-35.7 נקודות למשחק בפלייאוף, הכוכב הסלובני עשוי שלא להאריך את חוזהו אצל הקבוצה מטקסס. אומנם ההערכות הן שהוא כן יחתום על חוזה בקיץ הקרוב, שיעניק לו 200 מיליון דולר לחמש שנים, אבל בקבוצה יודעים שלטווח הארוך הם יצטרכו לעשות התאמות.

הסיבה לחשש, לפי הדיווח, היא היחסים העכורים בין דונצ'יץ' לבין כמה דמויות בכירות במועדון שמעיבים על עתידו בדאלאס ואולי אף על רצונו להישאר. לא מעט מהחשש סביב הישארותו של דונצ'יץ' נובע מצורת ההתנהלות של מחלקת פיתוח השחקנים של המאבס, אשר בראשה עומד הרלאבוס וולגריס, שקולו נשמע חזק מאוד במסדרונות המועדון מאז שהחל לעבוד בו ב-2018.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, נשמר על ידי שחקני לוס אנג'לס לייקרס אנדרה דראמונד, דניס שרודר. Ron Jenkins, AP
בדאלאס יאבדו אותו? דונצ'יץ'/AP, Ron Jenkins

"מארק קיובן הוא האיש החזק במועדון, אבל מי שהוא מקשיב לו - הוא השני הכי חשוב", אמר עובד במאבריקס, בהתייחסו לוולגריס, שמעורב מאוד בכל הצמתים החשובים של דאלאס, החל מבחירות דראפט וכלה בהרכבת הסגלים. זכורה בעיקר התקרית בפברואר האחרון, כשהסלובני בן ה-22 התפרץ לעבר וולגריס לאחר תגובה כועסת של האחרון למהלך במגרש.

במקביל, ב"בליצ'ר ריפורט" טוענים כי דונצ'יץ' כן מעוניין להאריך את חוזהו לחוזה המקסימלי בדאלאס, אך עקב "חוסר התפקוד" של האנשים החזקים במועדון וחוסר היכולת לבנות קבוצה ראויה שתתמודד על האליפות - הדבר עלול לפגוע במוטיבציה שלו וברצונו להישאר.

לוקה דונצ'יץ' והמאבריקס הודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף בשתי העונות האחרונות, כשבעונה הנוכחית הפסידה דאלאס בסדרה ללוס אנג'לס קליפרס לאחר שבעה משחקים. הבעלים מארק קיובן הודיע כי למרות ההדחה והעובדה שדאלאס לא ניצחה בסדרת פלייאוף מאז 2011, המאמן ריק קרלייל יישאר גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully