וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פנאתינייקוס: "עם איך שהקבוצה בנויה, אוברדוביץ' לא ירצה להגיע לכאן"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 15:07

הוסר הצל שריחף מעל ראשו של עודד קטש? טאקיס טריאנטופולוס הכחיש את השמועות על שובו של הסרבי האגדי, ויערוך מסיבת עיתונאים בנוגע להכנות לעונה הבאה

אחרי הזכייה בדאבל המקומי בפנאתינייקוס ממשיכים לעסוק בעתידו של עודד קטש. המאמן הישראלי לא נחשב לאפשרות המועדפת על הנהלת הירוקים לעונה הבאה, כשבתקשורת היוונית העלו בימים האחרונים את שמו המיתולוגי של ז'ליקו אוברדוביץ', שזכה עם פאו ב-5 אליפויות אירופה, 11 אליפויות יוון ו-7 גביעים מקומיים.

אלא שהיום הכחיש נשיא פנאתינייקוס טאקיס טריאנטופולוס את השמועות והצהיר: "מי לא היה רוצה שאוברדוביץ' יגיע לאמן כאן? אבל עם זאת, בגלל האופן שבו הקבוצה בנויה והולכת להיבנות, אני לא חושב שז'ליקו בכלל ירצה לדבר על זה". כשנשאל האם נערכו בכלל שיחות עם הסרבי האגדי, השיב בקצרה: "לא היו שיחות".

מאמן פנרבחצ'ה אוקר ז'ליקו אוברדוביץ' מודה לאוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
אין מה לדבר על קאמבק? ז'ליקו אוברדוביץ'/GettyImages

טריאנטופולוס צפוי לערוך ביום רביעי מסיבת עיתונאים כדי לדבר על ההכנות לעונה הבאה. כזכור, קטש שהגיע לקבוצה לפני פחות מחצי שנה, ייצב אותה ועזר לה לעמוד ביעדים בזירה המקומית, והפך לרביעי שזוכה באליפות עם פנאתינייקוס גם כמאמן וגם כשחקן, אחרי מיכאליס קיריטסיס, קוסטאס פוליטיס ופרגיסקוס אלברטיס. מבין הארבעה, קטש ואלברטיס הם היחידים שגם זכו עם פאו באליפות אירופה כשחקנים.

בשבוע שעבר סיפר אוברדוביץ' לתקשורת הסרבית שהוא מקווה לחזור לאמן בעונה הבאה, אבל הצהיר: "אני לא יודע אם זוכרים אותי בכלל, אבל אני מרגיש מוכן לחזור. נחתי, נטענתי באנרגיות וגם בחיים האישיים הסתדרו כמה דברים. יש לי את המוטיבציה לחזור, וזה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully