וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן תקף ואיים על עיתונאי: "אם יש לך אומץ, בוא לפגוש אותי בלי מצלמה"

מאמן ריאל היוצא נראה בציבור לראשונה מאז המכתב בו ביקר את פלורנטינו פרס, וכשנשאל על הנושא, הפתיל הקצר המפורסם שלו שוב יצא. צפו בתקרית

זינדין זידאן התפרסם ככדורגלן עילאי וכמאמן מצליח, אבל גם בזכות הפתיל הקצר שלו, שהביא לסצינת הנגיחה המפורסמת במרקו מטראצי בגמר מונדיאל 2006. מתברר שהשנים עוברות אבל זידאן עדיין נשאר חם מזג כשם שהיה, כפי שמוכיח הסרטון שפורסם היום (שני בספרד).

בקטע הווידאו הקצר שצולם בסוף השבוע במדריד, מתועד זידאן תוקף עיתונאי שמלווה אותו בניגוד לרצונו ברחוב. "האם עזבת את ריאל מדריד בטריקת דלת?", שאל העיתונאי, וזידאן רתח והטיח בפני: "אתה ממשיך לשאול את אותן שאלות מטומטמות? העבודה שלך היא בושה, זה תמיד אותו דבר איתך. אתה מכיר אותי, ואני אותך. אם יש לך אומץ, בוא ניפגש לבד, בלי מצלמות".

זו הייתה הפעם הראשונה שבה זידאן נראה בציבור במדריד מאז שפרסם את מכתב הפרידה שלו מהבלאנקוס, שתובל בביקורת כלפי הנשיא פלורנטינו פרס.

"עזבתי כי הרגשתי שלמועדון כבר אין את האמון הנדרש בי, והבנתי שכבר אין לי התמיכה והגב כדי לבנות את הקבוצה בטווח הקצר ובטווח הארוך", כתב זידאן, והוסיף שנפגע כשפרס שקל לפטר אותו במשבר של אמצע העונה.

זידאן עדיין לא יודע היכן ומתי יחזור לאמן. לפי דיווחים הוא היה מועמד להתמנות למאמן יובנטוס, אולם מסימליאנו אלגרי קיבל את התפקיד. אחת ההשערות הן שהוא מחכה שמשרת מאמן נבחרת צרפת תתפנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully