וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה, סריה A ומכבי תל אביב. דור פרץ שובר את הראש

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 19:49

הקשר נוטה לוותר על ההצעות מפורטוגל, צרפת ורוסיה, אבל איטליה וגרמניה קורצות. בסביבתו מסבירים את ההתלבטות: "לא פשוט לוותר על האתגר המקצועי, אבל גם לא על האהבה ממכבי תל אביב. הוא לא שובר רק את הראש, אלא גם את הלב"

נמשכים הלבטים הגדולים של דור פרץ באשר לעתידו המקצועי. מקורבי הקשר מספרים הבוקר שההחלטה מאוד קשה לו ושהוא שוקל בכובד ראש האם להיענות להצעת מכבי תל אביב או ללכת על ההצעות מהסריה A ומהבונדסליגה. בסביבתו של פרץ טוענים כי הוא נוטה לוותר על ההצעות מרוסיה מצרפת ופורטוגל וכי יש גם הצעה אחת מספרד, אבל לא גבוהה מספיק ומקבוצה לא אטרקטיבית, ולכן עיקר האופציות הן מגרמניה ומאיטליה. כל העת קיימת גם הצעת מכבי תל אביב ששיפרה בצורה משמעותית את החוזה והעמידה אותו על סכום שנע סביב 450 אלף יורו נטו לעונה.

"דור ממש מתלבט", תיאר הבוקר מקורב לקשר. "זו ממש החלטה קשה עבורו ומי שמכיר אותו יודע כמה הוא שובר את הראש וגם את הלב. האהבה שיש לו ממכבי תל אביב היא לא משהו שאפשר לזלזל בו וכמובן שגם ההצעה הכספית מאוד מכובדת. יחד עם זה הוא בגיל המתאים ובסטטוס הנכון כשחקן חופשי לעשות את הצעד הזה דווקא הקיץ. לוותר על האתגר המקצועי כעת זה גם משהו לא פשוט. לוותר על האפשרות לבחון את הגבולות שלו באירופה, זה גם משהו לא קל. דור צריך בסוף להחליט לבד כי הוא זה שייצא לחו"ל ויצטרך לחיות שם".

אלאן פטריק שחקן שחטאר דונייצק מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
"דור צריך בסוף להחליט לבד כי הוא זה שייצא לחו"ל ויצטרך לחיות שם"/רויטרס

בתוך כך, נמשך המשא ומתן הכספי מול איתן טיבי שגם סיים חוזה, אבל במכבי תל אביב רוצים שימשיך. עיקר המחלוקת מתייחסת לעונה השנייה. במכבי תל אביב לא מוכנים לתת לבלם הוותיק חוזה לשנתיים והמגעים בין הצדדים מתייחסים לכמות המשחקים בהם טיבי חייב להיות משותף בעונה הבאה על מנת שחוזהו יתחדש אוטומטית וכן מה יהיה גובה החוזה בעונה השנייה. כך או אחרת, הצדדים בשיחות כאשר קיים סיכוי טוב מאוד שטיבי ימשיך במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully