וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי ייפגש עם עם ראשי מ.ס. אשדוד, נואף בזיע חתם

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 13:27

הקשר מחזיק בהצעה מפתה מהפועל תל אביב, אבל התחבר מאוד לקבוצה מעיר הנמל ועדיין מתלבט. הכישרון של אחי נצרת הצטרף

שלומי אזולאי הוא אחד המלפפונים החמים של הקיץ הזה. אחרי שהיה שותף לעונה המצוינת של מ.ס. אשדוד, נמצא הקשר ברשימות של כמה קבוצות אבל גם של הקבוצה מעיר הנמל שרוצה להשאיר אותו אצלה בחוזה חדש. בימים האחרונים קיבל אזולאי הצעה מהפועל תל אביב בשכר של 160 אלף דולר נטו לעונה, בחוזה לשנתיים. באשדוד מציעים לאזולאי חוזה נמוך בכ-25 אחוז ומדברים על עונה אחת. יחד עם זה, באשדוד זכה הקשר להיטמע היטב בתוך הקבוצה ולראיה טס לחופשה עם הקפטן טום בן זקן אליו הוא קשור מאוד והוא מקורב מאוד לראשי המועדון.

בימים האחרונים היה נדמה שאזולאי ינחת מארה"ב ויגיע לחתום בשורות הפועל תל אביב, אבל הוא רוצה קודם להיפגש עם אשדוד. הקשר בן ה-31 שוחח עם ראשי מ.ס. אשדוד אתמול וביקש לפגוש אותם מחר כדי לראות אם הוא והקבוצה יכולים למצוא את המתווה שישאיר אותו במועדון. באשדוד כאמור לא מתכוונים לתת חוזה ליותר מעונה אחת והשכר שהם מציעים נמוך יותר מההצעה של הפועל תל אביב, אבל במועדון עדיין מאמינים שיש סיכוי שאזולאי ירצה להישאר כי הוא עבר עונה מהנה ביותר עם רן בן שמעון והקבוצה גם תשחק באירופה.

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מאוד התחבר לאשדוד בשנתיים שלו במועדון/דני מרון

בתוך כך ממתינים באשדוד להגרלת מוקדמות הקונפרנס ליג מחרתיים ובמועדון קיימת התרגשות גדולה לקראת ההשתתפות באירופה. במקביל ממתינים במועדון לקבל את אישור אופ"א לקיים את המשחקים באיצטדיון הי"א. משלחת מטעם אופ"א שהיתה אמורה להגיע לאיצטדיון לבדיקה ואישור, לא הייתה יכולה לבוא כיוון שכולם עסוקים בטורניר היורו ולכן התבקשו באשדוד לשלוח לאופ"א דו"ח מפורט מלווה בתמונות ווידאו של כל האזורים באצטדיון כדי לקבל את האישור. בקבוצה מעריכים שעוד השבוע יתקבל האישור מאופ"א ואשדוד תקיים את המשחק בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג באיצטדיון שלה.

נואף בזיע אחרי שחתם אצל מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
רכש מבטיח. נואף בזיע/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

בעוד אזולאי מתלבט, מי שחתם היום באשדוד הוא נואף בזיע בן ה-20. שחקן הכנף הכישרוני היה על הכוונת של לא מעט קבוצות מליגת העל אחרי שכבש 8 שערים ובישל 5 נוספים במדי אחי נצרת בליגה הלאומית.

בזיע אמר לאחר החתימה: "מאוד שמח לחתום במועדון ספורט אשדוד, הגעתי למקום עם צוות מקצועי שתומך ועוזר לפתח שחקנים צעירים. אני מודה להנהלה ומעריך את כל מי שעזר לי להגיע לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully