וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MVP בחוץ: יוקיץ' הורחק, פיניקס השלימה סוויפ ועלתה לגמר המערב

סיום עגום לעונה המופלאה: סנטר דנבר חבט בקמרון פיין ברבע השלישי והורחק, כריס פול ודווין בוקר המצוינים דאגו לסגור עניין עם 118:125 בחוץ ולהחזיר את הסאנס לגמר האיזורי לראשונה מאז 2010. מילווקי ניצלה פציעה של אירווינג כדי לנצח 96:107 את ברוקלין ולהשוות ל-2:2

קבלו את העולה הראשונה לגמר האיזורי בפלייאוף. פיניקס השלימה הלילה (בין ראשון לשני) 0:4 גדול על דנבר, ועלתה לגמר המערב שם היא מחכה למנצחת בין הג'אז לקליפרס. במשחק מוקדם מילווקי השוותה ל-2:2 מול מילווקי, בחסות פציעה של קיירי אירווינג.

משחקי הלילה:

מילווקי (3) - ברוקלין (2) 96:107 (הבאקס השוו ל-2:2 בסדרה)
דנבר (3) - פיניקס (2) 125:118 (הסאנס השלימו 0:4 בסדרה)

שחקני פיניקס סאנס דווין בוקר, מיקל ברידג'ס חוגגים העפלה לגמר המערב. רויטרס
חגיגה. בוקר וברידג'ס בסיום/רויטרס
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מתעמת עם דווין בוקר, פיניקס סאנס. David Zalubowski, AP
סיום מתסכל לעונה הפנומנלית. יוקיץ' אחרי ההרחקה/AP, David Zalubowski

דנבר (3) - פיניקס (2) 125:118 (הסאנס השלימו 0:4 בסדרה)

מסע הקסם של הסאנס נמשך עם סוויפ אדיר, מקום בגמר המערב לראשונה אחרי 11 שנה ותחושה כללית שלאור ההדחה של הלייקרס, הקשיים של הקליפרס והפציעות של ברוקלין בצד השני של הפלייאוף, הפעם כריס פול וחבריו יכולים ללכת עד הסוף.

CP3 שוב היה במיטבו, דווין בוקר שוב הוכיח שהוא בנוי לבמה הגדולה עם עוד הצגה, ויחד הם גרמו ל-MVP הטרי ניקולה יוקיץ' לסיים את העונה האישית המופלאה בצורה עגומה: הסנטר הסרבי הורחק ארבע דקות לסיום הרבע השלישי בהחלטה שנויה במחלוקת, אחרי שחבט בשחקן פיניקס קמרון פיין בפנים, וראה מחדר ההלבשה את חבריו נכנעים לעוד תצוגת תכלית של קבוצתיות וכישרון מצד הסאנס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כריס פול, פיניקס סאנס, מול פקונדו קמפאסו, דנבר נאגטס. David Zalubowski, AP
מריח אליפות? כריס פול מול קמפאסו/AP, David Zalubowski

הנאגטס עוד קיוו להילחם על הכבוד ולהאריך את הסדרה, ולשם כך הקפיצו לחמישייה את וויל בארטון ומונטיי מוריס על חשבון פקונדו קמפאסו ואוסטין ריברס, במהלך שנועד לרענן את השורות בעמדות הגארדים. אבל גם האלתור של מייק מאלון לא עבד, כשהסאנס נותנים את הטון מתחילת המשחק ועד סופו, מסיימים את המחצית הראשונה ביתרון של שמונה נקודות ובורחים ברבע השלישי הסוער, גם על גבי המומנטום שאחרי ההרחקה של יוקיץ'.

כריס פול סיפק עוד תצוגת תכלית של ניהול משחק ומנהיגות עם 37 נקודות ו-7 אסיסטים, דווין בוקר היה נפלא בעצמו עם 34 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, וגם מיקל ברידג'ס (14) ודיאנדרה אייטון (12) הגיעו לספרות כפולות, כשמנגד הנאגטס מקבלים 22, 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים מניקולה יוקיץ', 25 ו-5 ריבאונדים מוויל בארטון ו-20 ו-3 חטיפות ממייקל פורטר ג'וניור, אבל לא באמת נותנים פייט, ויוצאים לפגרת הקיץ עם לקח כואב על המרחק האמיתי שלהם מהאליפות - במיוחד כשג'מאל מארי חסר.

יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס. רויטרס
מסוגל להוביל את הקבוצה שלו עד לגמר? יאניס חוגג/רויטרס

מילווקי - ברוקלין 96:107 (2:2 בסדרה)

ברוקלין פתחה את הסדרה בסערה עם 0:2 למרות חסרונו של הארדן הפצוע והיה נדמה שהסדרה הזו הולך לכיוון סוויפ. אלא שהבאקס צימקו בקרב חפירות במשחק הקודם ובאמצע הרבע השני קיבלנו אירוע שעלול להיות זה שיכריע את הסדרה דווקא לטובת הבאקס. קיירי אירווינג, הרכז המצוין של ברוקלין נפל לא טוב על הקרסול שלו וירד מהפרקט כשהוא מדדה על הרגל. מילווקי, שפתחה בבליץ עוד לפני הפציעה הזו, טסה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי עם עוד תצוגת תכלית של יאניס אנטטוקומפו, שחגג על גריפין וכל מי שברוקלין שמה מולו. קווין דוראנט עשה מאמצים כבירים לשמור את הנטס במשחק, אבל יאניס, מידלטון והולידיי הובילו ריצת 0:8 שקבעה יתרון שיא של 78:89 באמצע הרבע הרביעי ומכאן זה היה משחק במעמד צד אחד.

קווין דוראנט ברוקלין פי ג'יי טאקר מילווקי. רויטרס
נותר בודד במערכה. דוראנט/רויטרס

יאניס סיים את המשחק הזה עם 34 נקודות באחוזים טובים (14 מ-26) והוסיף גם 12 ריבאונדים. כריס מידלטון היה טוב כרגיל עם 19 ו-8 אסיסטים. הולידיי היה הצלע השלישית עם 14 ו-9 אסיסטים, אבל פי ג'יי טאקר מיודעינו היה האקס פקטור עם שלוש שלשות ו-13 נקודות לבאקס המתקאמבקים. מנגד, דוראנט היה מעל כולם עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים אבל קלע רק 1 מ-8 מחוץ לקשת.. קיירי סיים כספק הנקודות השני של ברוקלין למרות ששיחק רק 17 דקות (11). מייק ג'יימס קיבל 20 דקות בגלל הפציעה של קיירי, אבל קלע 5 נקודות רצופות ברבע השני ונתקע עליהן עד לסיום. הסדרה תעבור כעת לברוקלין, שתקווה לקבל בשורות טובות לגבי קיירי והארדן כי בלי שניהם יהיה לה קשה, קשה מאוד לעלות לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully