וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.6: פאולו פונסקה סיכם בטוטנהאם, גווארדיולה הציע לברצלונה שבעה שחקנים

המאמן הפורטוגלי יהיה ההחתמה הראשונה של פראטיצ'י בתרנגולים. מאמן סיטי נפגש עם בארסה כדי לקדם עסקה על דמבלה וסרג'י רוברטו

העברות

  • פאולו פונסקה סיכם בטוטנהאם, ויעמוד על הקווים אחרי שהמשא ומתן עם אנטוניו קונטה פוצץ. פונסקה בן ה-48, מאמן פורטו, שחטאר דונייצק ורומא בעבר, הוא ההחתמה הראשונה של המנהל המקצועי החדש פאביו פראטיצ'י.
  • קאדיס הספרדית רכשה את הקשר האחורי בן ה-22 תומאס אלרקון, שנחשב ליורשו של גארי מדל ונמצא יחד איתו בסגל נבחרת צ'ילה בקופה אמריקה. קבוצתו או'היגינס קיבלה 2 מיליון יורו.

שמועות

  • לפי רדיו RAC1 הקטלאני, פפ גווארדיולה נפגש עם נציגים מברצלונה במיוארקה ודן איתם באפשרות של עסקת חליפין שתעביר לסיטי את סרג'י רוברטו ועוסמאן דמבלה. במסגרת השיחות הציע מאמן אלופת אנגליה לא פחות משבעה שחקנים של סיטי, כולל אמריק לאפורט, ראחים סטרלינג, ז'ואאו קאנסלו וברנרדו סילבה.
  • לפי "אס", ריאל מדריד "פתחה את הדלת מחדש" לסרחיו ראמוס. ההצעה שהניחה ריאל בפני הבלם הוותיק כבר לא אמורה הייתה להיות בתוקף, אבל בימים האחרונים השיחות בין הצדדים חודשו וריאל מוכנה להציע לראמוס את אותו חוזה מקוצץ לעונה אחת.
  • על פי דיווחים בצרפת, סרז' אורייה חוזר לפריז סן ז'רמן. אחרי שהבינו שעסקת אשרף חכימי מסובכת מדי, הפריזאים החליטו להחתים את המגן הימני החופשי שיחתום לארבע שנים תמורת סכום כולל של 20 מיליון יורו. המגן בן ה-28 שיחק בפ.ס.ז' לפני שנרכש על ידי טוטנהאם ב-2017.
  • צ'לסי וברצלונה עוקבות אחר מצבו של קינגסלי קומאן שמבקש לעזוב את באיירן מינכן, אבל אלופת גרמניה דורשת סכום אסטרונומי כדי להבריח אותן ועל פי דיווחים מדובר כעת על 100 מיליון יורו, לעומת 50 שדווח תחילה.
  • טוטנהאם נאבקת עם פיורנטינה על החתמתו של ניקו גונסאלס, שחקן הכנף של שטוטגרט שנמצא עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה. האיטלקים כבר הגישו הצעה בסך 22 מיליון יורו.
  • לסטר סיטי הצטרפה לליברפול, צ'לסי וטוטנהאם במרדף אחר פאטסון דאקה, חלוצה הזמבי בן ה-22 של רד בול זלצבורג שסיים כמלך השערים בליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully