וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בקופה אמריקה: מסי מתחיל (שוב) במסע לעבר התואר הראשון

ארגנטינה לא חגגה זכייה מאז 1993 ותפתח את הקופה בברזיל בעוד מפגש עם צ'ילה נטולת אלכסיס סאנצ'ס (0:00, ספורט2). פרגוואי מול בוליביה והקורונה

אחרי ברזיל, מחר בחצות (שני) יגיע תורה של ארגנטינה להיכנס למעגל המשחקים בקופה אמריקה, כשהיא תפגוש את צ'ילה באצטדיון נילטון סנטוס בריו דה ז'ניירו ותנסה להתחיל ברגל ימין את המסע של ליאונל מסי לעבר תואר ראשון עם הנבחרת. משחק נוסף בבית א' יפגיש לאחר מכן בגויאש בין פרגוואי לבוליביה.

שחקן נבחרת צ'ילה, גארי מדל, בועט בבטנו של שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
זיכרונות מרים מהגמרים ב-2015 ו-2016. ליאו מסי מול גארי מדל/רויטרס

ארגנטינה - צ'ילה (שני, 0:00, ספורט2)

11 ימים אחרי ה-1:1 ביניהן במוקדמות המונדיאל, שתי הנבחרות נפגשות שוב, הפעם בריו. בגלל הקורונה, ארגנטינה עורכת את ההכנות שלה בגבולותיה והחליטה להגיע לברזיל רק למשחקים. כריסטיאן רומרו נשאר בבית לאחר שנפצע ב-2:2 בקולומביה, ואת מקומו במרכז ההגנה צפוי לתפוס לוקאס מרטינס קוארטה. השוער פרנקו ארמאני, שהיה חיובי לקורונה זמן רב, קיבל תוצאה שלילית בבדיקה האחרונה ואמור להיות על הספסל, כשאמיליאנו מרטינס ימשיך בין הקורות.

ארגנטינה לא זכתה בתואר מאז הקופה בכיכובו של גבריאל באטיסטוטה ב-1993, וזו אחת ההזדמנויות האחרונות של ליאו מסי, שהפסיד פעמיים בגמר לצ'ילה. שישה מהשחקנים שהשתתפו בגמר בין השתיים ב-2016 עדיין בסגל של לה רוחה, אבל אלכסיס סאנצ'ס ייעדר בגלל פציעה מכל שלב הבתים.

לוקאס מרטינס קוארטה שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
אמור לפתוח בגלל הפציעה של כריסטיאן רומרו. לוקאס מרטינס קוארטה/רויטרס

פרגוואי - בוליביה (בין שני לשלישי, 3:00, ספורט2)

מפגש ראשון בין שתי הנבחרות במסגרת הטורניר היבשתי מאז 1999, אז נפרדו ב-0:0 במחזור הפתיחה של בית א'. גם הפעם ההתמודדות מתרחשת במחזור הראשון בבית א', ובוליביה תנסה להמשיך במומנטום משבוע המוקדמות, בו ניצחה 1:3 את ונצואלה ואז חילצה 1:1 בצ'ילה. הבעיה שלה היא, איך לא, הקורונה, לאחר ששלושה שחקנים (ועוד איש צוות) נמצאו חיוביים. פרגוואי לא הצליחה לכבוש בשבוע שעבר, עם 0:0 מול אורוגוואי והפסד ביתי 2:0 לברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully