וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה את הביתיות: ברצלונה הביסה את ריאל מדריד 75:89 בגמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 21:57

הבלאנקוס עמלו כל העונה כדי להשיג את הביתיות, אך הקטלאנים חגגו במדריד ורחוקים ניצחון מאליפות. היגינס להט עם 25 נקודות. גרמניה: אלבה ברלין זכתה באליפות שנייה ברציפות

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה/ספורט2

סדרת גמר הפלייאוף בספרד נפתחה הערב (ראשון) עם הצגה גדולה של ברצלונה, שהביסה 75:89 את ריאל מדריד במדריד וגנבה את יתרון הביתיות. הקטלאנים, שהפסידו לאנאדולו בגמר היורוליג, סיימו רק במקום השני בליגה הספרדית בגלל מאזן נהדר של הבלאנקוס, אלא שהקבוצה של לאסו איבדה את יתרון הביתיות כבר במשחק הראשון או יותר נכון ברבע השלישי שבו בארסה התפוצצה עם 16:29 מוחץ.

ריאל מדריד נקלעה לפיגור דו ספרתי ברבע הרביעי וגם איבדה את ג'ופרי טיילור שהורחק בעבירה טכנית שנייה. כאן ריאל מדריד איבדה את קור הרוח, גארובה השתולל על הספסל אחרי עימות עם מירוטיץ' והקטלאנים שייטו לניצחון קליל שמשמעותו: ניצחון במשחק הבא בבית יכתיר אותם כאלופים אחרי ההפסד הדרמטי בגמר הפלייאוף בעונה שעברה מול באסקוניה.

קורי היגינס נצץ מעל כולם בברצלונה עם 25 נקודות. ברנדון דייויס הוסיף 13 ופאו גאסול נתן משחק סולידי מהספסל עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים. וולטר טבארס הנהדר בלט בריאל מדריד עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, פביאן קוזייר הוסיף 12 שרובן היו אחרי שהמשחק כבר הוכרע.

קורי היגינס שחקן ברצלונה. GettyImages
הצגה במדריד. קורי היגינס/GettyImages

* בגרמניה: אלבה ברלין זכתה באליפות שנייה ברציפות אחרי שניצחה 79:86 בחוץ את באיירן מינכן וניצחה 1:3 בסדרה. ג'ייסון גריינג'ר להט עם 29 נקודות והצדיק את ההחתמה שלו בתחילת העונה. מרכוס אריקסון הוסיף 15 לאלבה, שזכתה בתואר בפעם העשירית בתולדותיה. ווייד בולדווין קלע 18 נקודות לבאיירן, שנתנה עונה אדירה ביורוליג אך מסיימת את העונה הזו באכזבה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully