וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה לצאת למסע בארצות הברית בתחילת יולי

13.6.2021 / 11:11

קומאן לא התלהב מהרעיון אבל התרצה לאחר שהמסע שאמור לסייע לקבוצה כלכלית ולעזור לקדם רכש, קוצר. במקביל המאמן ממשיך לבחון מועמדים לחיזוק הקבוצה אבל תלוי בקיצוץ בשכר השחקנים, לחץ לארגן פגישה עם עידן ורד שממשיך להתקרב לחתימה בהפועל תל אביב

בית"ר ירושלים קרובה לחתום על הסכם במסגרתו תצא הקבוצה ב-4 ביולי למסע משחקים של 11 יום בוושינגטון. בבית"ר בחנו את השיקולים ליציאה לארצות הברית, ארווין קומאן לא התלהב, אך לאחר שזמן המסע קוצר משבועיים וחצי ל-11 יום הוא התרצה, בעיקר לאחר שהבין כי להכנסות יש משמעות גדולה בנוגע ליכולת של הקבוצה להתחזק.

בשלב זה קומאן רואה שחקנים, אך הקבוצה עדיין לא מגישה הצעות כספיות עד שיושלמו הקיצוצים לשחקנים ולעובדי המועדון וכן יקוזזו ההוצאות בתפעול השוטף. ללא קיצוץ מצד השחקנים, חוגג יהיה חייב להביא כסף מהבית. בשלב זה השחקנים נחושים שלא לקצץ בשכרם.

שחקני בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קומאן התרצה. שחקני בית"ר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

במקביל, בבית"ר עוסקים בסוגיית עידן ורד. הקשר החליף הודעות עם אוחנה וחוגג בסוף השבוע והצדדים הבהירו את עמדותיהם, כאשר ישנם לחצים גדולים לארגן פגישה בין השלושה. בכל מקרה, אם לא תהיה פניה מצד בית"ר, ורד ייפגש היום או מחר עם הפועל תל אביב במטרה לחתום.

בבית"ר שמעו מדור אלו ואורי מגבו את דרישות השכר שלהם, אך בשלב זה לא הגישו להם הצעות. דוד קלטינס לא על הפרק בשלב זה, כאשר מתאוסיניו עשוי לעבור בהשאלה לפורטוגל או ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully