וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של דור פרץ מעריכים: הוא יתקשה לוותר על מעבר לחו"ל

13.6.2021 / 6:35

הקשר מחזיק בתשע הצעות, חלקן בשכר גבוה משמעותית מ-450 אלף היורו שמכבי תל אביב הציעה, ומקורביו מתקשים להאמין שיבחר להישאר בישראל. הקבוצה הגישה הצעה חדשה ומשופרת גם ללואיס הרננדס ומקווה שאנריק סבוריט יישאר

דור פרץ צפוי להכריע ב-48 השעות הקרובות על עתידו המקצועי. לשחקן יש תשע הצעות מקבוצות שונות ביניהן סוצ'י, ונציה, אודינזה, פמליקאו ומכבי תל אביב והוא אמור לבחור אחת מהן ביומיים הקרובים מכיוון שחלק מהקבוצות הציבו דדליין להצעות שלהן עד ה-15 ביוני. אותן קבוצות לא יכולות לחכות כל כך הרבה זמן מכיוון שהן רוצות להתקדם למועמדים אחרים, אם פרץ יעדיף הצעות אחרות.

לקשר ולסוכנו אבי נמני נמסר כי צריך לקבל החלטה ואי אפשר למשוך את זה עוד זמן רב. בסביבתו של פרץ העריכו אמש שההצעות שהוא קיבל אטרקטיביות מדי כדי שהוא יוותר עליהן ויישאר במכבי תל אביב באותה הצעה שהוא קיבל על סך של 450 אלף יורו נטו לעונה.

כפי שפורסם כאן אתמול ההצעה שקיבל פרץ מסוצ'י הרוסית היא בגובה של 850 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשלוש שנים. מדובר בהצעה כספית גבוהה, אבל פרץ שוקל אותה בעיקר מכיוון שהוא לא בטוח האם הכי טוב עבורו לשחק דווקא בליגה הרוסית הפחות אטרקטיבית ביחס לליגות מערב אירופאיות מהן גם קיבל הצעות, כמו הליגה האיטלקית.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ההצעות רבות, ומפתות. דור פרץ/אריאל שלום

במקביל, מכבי תל אביב ניסתה בימים האחרונים לפתות את לואיס הרננדס בהצעה כספית חדשה ומשופרת כדי שהוא יישאר בקבוצה בעונה הבאה. המאמן פטריק ואן לוון שאמור להמשיך, אף שלא נמסרה הודעה רשמית בעניינו, מאוד מחזיק מהרננדס ורוצה שהוא ימשיך בקבוצה. למרות ההצעה החדשה והגבוהה יותר ממה שהייתה באופציה של השחקן, הספרדי לא צפוי לחזור מאחר שאשתו רוצה להיות בעונה הבאה במדינה אחרת.

במכבי תל אביב ממשיכים לנהל מגעים עם אנריק סבוריט בתקווה שהוא יישאר. המגן השמאלי עדיין מבקש למצות אופציות אחרות בשכר שינוע סביב 700 אלף יורו נטו, אבל הוא לא סוגר את הדלת למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully