וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית: מדליות זהב לאשרם ולנבחרת ישראל בתרגיל המשולב

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 15:25

הישראלית בת ה-22, שפספסה את הפודיום בקרב-רב, סיפקה יום נפלא בגמרים במכשירים הבודדים כשזכתה בזהב בתרגיל האלות ובכסף בחישוק והכדור: "עשיתי את התרגילים הכי טובים שלי, הפוקוס עובר לאולימפיאדה". הנבחרת הוסיפה זהב בתרגיל הקבוצתי המשולב וארד בתרגיל הכדור

לינוי אשרם אחרי אליפות אירופה 2021/איגוד ההתעמלות

לאחר שסיימה אמש (שבת) במקום הרביעי בלבד בקרב-רב, קטפה היום לינוי אשרם מדליית זהב אחת ושתי מדליות כסף באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, הנערכת בימים אלה בבולגריה.

הבוקר הנהדר של המתעמלת בת ה-22 הגיע לשיאו בתרגיל האלות, אותו סיימה עם ציון של 28.500, שסידר לה מדליית זהב. בתרגיל החישוק (27.850) ותרגיל הכדור (28.600), שנערכו עוד קודם לכן, השיגה מדליות כסף. בתרגיל האחרון הפילה אשרם את הסרט, וסיימה עם תוצאה של 22.575, שהספיקה למקום הרביעי. ניקול זליקמן הגיעה למקום החמישי בתרגיל הכדור עם 26.775, ולמקום השמיני בתרגיל הסרט עם 20.000.

הישגים גדולים רשמה גם הנבחרת הקבוצתית של ישראל, שזכתה במדליית זהב בתרגיל המשולב, עם ציון של 46.150, תוך שהיא מקדימה את בולגריה ואיטליה שהתברגו במקומות 2 ו-3, רוסיה הגיעה למקום החמישי בלבד. עוד לפני כן זכו הישראליות במדליית ארד בתרגיל הכדור, עם ציון של 46.150, לאחר שזכו אמש במדליית ארד בקרב-רב.

לינוי אשרם חוגגת זכייה במדליה באליפות אירופה בהתעמלות. באדיבות איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
מדליה שישית באליפויות אירופה. אשרם/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות
נבחרת ישראל התעמלות אמנותית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
איזה הישג לנבחרת ישראל/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

עבור אשרם זו מדליה שישית במסגרת אליפויות אירופה, אחרי שזכתה בזהב בקרב רב ב-2020 ובארד בתרגילי החישוק והאלות ב-2017. באליפויות העולם השיגה עד כה 11 מדליות. הישראלית מנסה להיכנס לקצב לקראת האולימפיאדה, לאחר שבסבב גביע העולם שנערך בסופיה לפני כחודשיים וחצי, זכתה בשתי מדליות זהב ומדליית ארד אחת.

אשרם אמרה לאחר התחרות: "אני מרגישה מעולה, מרגישה שאני עולה ברמת הביצוע והתרגילים שלי. הצלחתי לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה, אבל עכשיו אני כבר מסתכלת על ההמשך ועל התחרויות הבאות. הייתה תחרות מאוד עמוסה ומאוד קשה, זה היה קשה אבל כל יום בערב איפסתי את עצמי ואמרתי לעצמי, 'מחר אני אבוא ואהיה יותר טובה ויותר מוכנה. יום אחד עבר, וצריך לבוא עם כוחות מחודשים מחר'. ניסיתי לחדש את הכוחות שלי בכל יום מחדש".

אשרם הוסיפה: "הפוקוס כרגע הוא על האולימפיאדה, אבל לפני כן יהיו עוד תחרויות. נמשיך לעבוד קשה ולהכין את עצמנו לאולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully