וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "מאחל לאריקסן הרבה בריאות. ברגעים האלה הכדורגל מתגמד"

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 10:34

המנהל המקצועי של הפועל באר שבע צפה בכדורגלן נבחרת דנמרק מתמוטט, סגר את הטלוויזיה וקיבל מייד עשרות הודעות וטלפונים שהחזירו אותו להתמוטטות שעבר בעצמו על הדשא לפני ארבע שנים ושינתה את חייו

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

לא היה אמש (שבת) אוהד כדורגל בארץ שלא חשב על מני לוי ואליניב ברדה נוכח המראות הקשים מדנמרק עם ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן. ברדה ראה את המשחק בביתו בבאר שבע ואחרי האירוע הקשה, סגר את הטלוויזיה וכבר לא יכול היה להמשיך לצפות. אותו אירוע קשה שעבר בעצמו בעת אימון של הפועל באר שבע עדיין טרי וצרוב וזה לא פשוט עבור כדורגלן כמוהו לצפות בדברים ולהמשיך הלאה.

גם הבוקר הוא עדיין התקשה לדבר על זה. העובדה שחייו של כדורגלן נבחרת דנמרק ניצלו, הקלה על התחושות הקשות שליוו אותו החל מאמש. להתייחס באריכות לדברים לא רצה. "אני רק יכול לאחל לו הרבה בריאות עכשיו", אמר ברדה שעובר הקיץ רק לניהול המקצועי של המועדון אחרי ששימש גם כעוזרם של המאמנים האחרונים וישב על הספסל. "שוב הוכח כמה הכדורגל מתגמד נוכח האירועים האלה. אני מאחל לו שוב הרבה בריאות".

אליניב ברדה מאמן זמני של הפועל באר שבע. דני מרון
לא חזר לשחק מאז המקרה. אליניב ברדה/דני מרון

ברדה הוצף החל מאמש בעשרות הודעות וטלפונים שהחזירו אותו לאירוע שעבר בעצמו בעת אימון של הקבוצה ב-7 בנובמבר 2017. ברדה כזכור כבר לא חזר לשחק כדורגל ואין רבים כמוהו שיכולים לדעת מה אריקסן מרגיש היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully