וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל ארצי: "לא חושב שאנחנו פחות טובים ממכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 8:26

הפועל גלבוע/גליל חזרה לגמר הפלייאוף אחרי עשור בתום סדרת יצרית נגד הפועל חולון, תפגוש החל משני את מכבי תל אביב בסדרת הגמר והקפטן מסמן מטרות: "יש לנו תמונה של אבישי גורדון עם צלחת אליפות למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה גם?"

10 שנים אחרי שהעפילו לגמר הפיינל פור בפעם האחרונה, אז בעונתו הראשונה של ליאור ליובין כמאמן ראשי על הקווים, עלתה אמש (שבת) הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף בזכות ניצחון 63:78 על הפועל חולון במשחק השני בסדרת חצי הגמר. האדומים יפגשו כבר מחר את מכבי תל אביב ביד אליהו במשחק הראשון בסדרת הגמר, ויארחו את המשחק השני ביום רביעי, כשאם יצטרכו משחק שלישי, הוא ייערך ביום חמישי בתל אביב.

שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. מאור אלקסלסי
"נתכונן הכי חזק. נתנאל ארצי/מאור אלקסלסי

בתום יומיים יצריים מאוד, עם ניצחון טכני שבוטל, תחושה שהם כבר בגמר ואז כבר לא, חגגו שחקני גלבוע עם הקהל בגן נר במשך דקות ארוכות את הניצחון שלא הושג בקלות. האדומים הציגו כדורסל לא טוב במחצית הראשונה, ירדו בפיגור 3 נקודות, רק כדי להתפוצץ במחצית שנייה נהדרת.

"בחצי הראשון שמנו לב כולנו, הכדורים לא נכנסו. היינו יותר מדי נרגשים, באנרגיות מטורפות", סיפר נתנאל ארצי שהיה מהמצטיינים במחצית השנייה וסיים עם 13 נקודות, "ביומיים האלה ניסינו להתנתק מהתקשורת כמה שאפשר. התכוננו לחולון, ידענו מול מי אנחנו משחקים, מה הם רוצים להביא למגרש. בחצי הראשון התמודדנו עם זה ולא נפלנו. במחצית השנייה אני שמח שעשינו את הדבר הנכון, והמשכנו בדרך שלנו, שיחקנו את המשחק שלנו ולא נפלנו לזה שלהם".

ארצי המשיך וסיפר על החלום של הקבוצה לזכות באליפות: "יש לנו תמונה של אבישי (גורדון, א.ש) עם צלחת האליפות, זה רק מראה מה אנחנו מסוגלים לעשות, הם גם ניצחו את מכבי, למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה? זאת השאלה. אנחנו צריכים להביא את התשובה".

מי שקיבל הרבה מחמאות בגלבוע היה המצטיין קרי בלאקשיר. הפורוורד האמריקאי קלע 24 נקודות וסיים עם מדד 35. "קרי ייכנס מהר מאוד לרשימה של הזרים הגדולים שהיו כאן והגיעו לרמות הגבוהות", פרגנו בקבוצה, "כששום דבר לא הלך לנו, הוא סחב את הקבוצה על הגב. הוא שחקן מדהים".

אבישי גורדון שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
אבישי גורדון וצלחת האליפות/ברני ארדוב

גלבוע פגשה את מכבי תל אביב שלוש פעמים העונה, כולם תחת אבישי גורדון, ניצחה פעמיים - 70:79 ביד אליהו בסיבוב הראשון, 78:85 בגן נר בסיבוב השני, והפסידו בסיבוב השלישי במשחק שנערך ברוממה מיד לאחר מבצע שומר החומות 67:65.

"מכבי זו מכבי, קבוצה גדולה, ואני מכבד אותם", דיבר ארצי על יחסי הכוחות, "נתכונן אליהם הכי חזק. אני לא חושב שאנחנו פחות טובים מהם. זו הולכת להיות מלחמה קשה, מה שקרה במהלך העונה זו נחלת העבר, מחכה לנו סדרה מאוד קשה. זה גמר, פעם ראשונה שלי בגמר בליגת העל, שאני יודע ששיחקתי ותרמתי לקבוצה שלי. זה הולך להיות כיף. למכבי יש שחקנים בכל עמדה, מחליפים בכל עמדה, זה הולך להיות קשה מאוד. יש להם ספסל עמוק, אבל אנחנו רציניים ולא פראיירים, נבוא להילחם".

בקבוצה סיפרו אמש באכזבה כי העובדה שליריבתם יש שלושה ימי מנוחה עודפים עליהם עשויה להיות בעייתית מאוד, במיוחד לאור ההנחה שהסדרה נגד חולון הייתה אמורה להיגמר כבר ביום חמישי, אבל למרות זאת העדיפו שלא להתלונן: "זה לא יהיה קל. נעשה התאוששות כמו שצריך. נעשה את השינוי. אנחנו הולכים להתכונן למכבי, להם יש יותר זמן ומה שקרה ביומיים האחרונים זה לא נורמלי. זה לא מעניין, ממשיכים הלאה", סיכם קפטן גלבוע ארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully