וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור נתניה השוותה ל-2:2 את סדרת חצי גמר הפלייאוף

הקבוצה מעיר היהלומים איבדה יתרון גדול, אך התעשתה בדרך ל-56:65 וכעת היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מליגת העל. ברייס וושינגטון (22) הצטיין

ממש כמו הסדרה בין גליל עליון והפועל עפולה, גם זו בין אליצור נתניה ואליצור איתו אשקלון תוכרע במשחק חמישי. לאחר שחזרה לחיים בצורה הכי דרמטית שאפשר, ניצחה הערב (שבת) נתניה 56:65 וכעת היא רחוקה 40 דקות בלבד מהשגת הכרטיס לליגת העל. אשקלון, שפספסה הזדמנות שנייה ברציפות לשוב לליגה העליונה, היא זו שתארח את המשחק החמישי והמכריע.

היה זה משחק הפכפך: נתניה פתחה טוב יותר והוליכה 9:18 בסיום הרבע הראשון, אשקלון חזרה בשני, המארחת ברחה פעם נוספת ליתרון דו-ספרתי ברבע השלישי ועלתה ל-32:50 בתחילת הרבע האחרון. גמור? עוד לא: דודו שמריז השלים ריצה גדולה והוריד ל-54:51 בלבד, ארבע דקות לסיום, כשהאורחת הצליחה להשלים את הקאמבק וחזרה עד 54:54.

שחקן אליצור נתניה ברייס וושינגטון מול שחקן אליצור אשקלון בן אלטיט. לילך וייס רוזנברג
הוליך את נתניה לניצחון קריטי ול-2:2 בסדרת חצי הגמר. וושינגטון/לילך וייס רוזנברג

נתניה לא אמרה נואש וביצעה ריצת 2:11 עד הסיום כדי לסגור ניצחון קריטי ולכפות משחק חמישי באשקלון לאחר שכזכור כבר פיגרה 2:0 בסדרה והייתה רחוקה סל אחד של רועי פריצקי בסיום המשחק השלישי מהדחה וסיום העונה. כעת רחוקה הקבוצה מהשרון משחק אחד מחזרה לליגת העל. ברייס וושינגטון הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות כשאיתי מושקוביץ' בלט גם הוא עם 16. בצד השני אלונזו קולמן היה היחיד שקלע בספרות כפולות (15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully