וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון: "זה כמו תסריט הזוי", דדאס: "אנחנו הקבוצה השנייה הכי טובה בישראל"

12.6.2021 / 23:38

מאמן גלבוע/גליל היה מאושר בסיום ה-63:78 על חולון שהעניק לקבוצתו את המקום בגמר הפלייאוף: "החודש האחרון היה פסיכי"

חגיגה גדולה נרשמה הערב (שבת) באולם הכדורסל בגן נר. הפועל גלבוע/גליל השלימה 63:78 במשחק מספר 2 והשלימה 0:2 בסדרת חצי הגמר על הפועל חולון. הקבוצה של אבישי גורדון הגיעה למשחק השלישי למעשה בסדרה, זאת לאחר שהמשחק ביום חמישי הופסק בשל הפסקת חשמל באולם, ולבסוף הוחלט על משחק חוזר בתום סאגה לא קטנה. קרי בלאקשייר (24) שוב היה המצטיין של גלבוע, כשבצד השני חולון הציגה משחק לחימה והייתה צמודה במשך שלושה רבעים אך לא הצליחה להחזיק מעמד ברבע הרביעי וסגרה עונה טובה מאוד עם הדחה בחצי גמר הפלייאוף.

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון. מאור אלקסלסי
"מכבי תל אביב תעניש אותנו על כל טעות". גורדון/מאור אלקסלסי

מאמן המנצחת אבישי גורדון אמר בסיום: "זה מאוד טבעי שהיינו לחוצים בתחילת המשחק הזה, בטח בגלל גודל המעמד ובגלל מה שעברנו ביומיים האחרונים. בחדר ההלבשה פשוט דיברנו על להיות אנחנו. לקחת את הזריקות שלנו, ההגנה - ספגנו 65 נקודות, זה נהדר. כשיש מומנטום קטן הכל פתאום נכנס והכול הולך. שאפו לשחקנים. כל הכבוד לכל מי שדאג שהמשחק יחזור לפה, לקהל לכולם - עכשיו מחכים לגמר".

על המפגש עם מכבי תל אביב בגמר: "דבר ראשון אנחנו ננוח ונירגע, כי החודש האחרון היה פסיכי. הדבר השני, הכל יכול להיות, אבל מה שהיה לפני (שני הניצחונות של גלבוע על הצהובים בעונה הסדירה - נגמר). לקחתי כשחקן שתי אליפויות, אבל מי זוכר. יש הרבה דברים טובים שקורים פה השנה, זה כמו תסריט הזוי. צריך להמשיך לחלום, לבוא צנועים וגם מרוכזים - כי על טעות נשלם ביוקר. הכי חשוב - שנהיה אנחנו".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. מאור אלקסלסי
"אי אפשר להסתמך על המזל כל הזמן". דדאס/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "ידענו שיהיה קשה מאוד היום. מה עוד אוכל לומר, אנחנו חסרים חמישה שחקנים ממה שהיינו כששיחקנו נגדם בגמר הליגה הבלקנית, אבל זה לא לוקח כלום מהעונה הנהדרת של גליל. אני משוכנע שלקבוצה שלנו מגיע להיות בגמר אם אנחנו בסגל המלא. בעונה הזו היו לנו חלקים בהם היה לנו מזל וחלקים בהם היינו חסרי מזל. זהו. אני חושב שזו לא הקבוצה שלי. לדעתי הסדרה הזו נפלה על מזל, אם במשחק הראשון היה לנו יותר מזל היינו אולי במצב אחר. אבל אני לא אבכה על זה, אי אפשר להסתמך על המזל כל הזמן. במהלך העונה הצלחנו. לדעתי אחרי מכבי תל אביב אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully