וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבורה קרייצ'יקובה הקדישה את התואר ליאנה נובוטנה: "היא מביטה עלי מלמעלה"

אלופת רולאן גארוס לא שכחה את המאמנת שלה, שמתה מסרטן ב-2017: "המילים האחרונות שלה אלי היו, 'נסי ליהנות ולזכות בגרנד סלאם'"

עד המסע המופלא בפריז, ברבורה קרייצ'יקובה מעולם לא הגיעה לשמינית גמר גרנד סלאם. למעשה, בשנה שעברה עוד דורגה מחוץ לטופ 100 בעולם, אלא שהפעם הכול התחבר לה, וסיפור הסינדרלה הזה הושלם הערב (שבת) עם ניצחון מתוק 1:6, 6:2, 4:6 על אנסטסיה פאבליוצ'נקובה.

"אני רוצה להודות לקהל שהגיע ותמך בי, האווירה היתה מדהימה", אמרה האלופה, שתעלה מהמקום ה-33 למקום ה-15 בעולם. "אני מאושרת, קשה לתאר את זה במילים, אני לא מאמינה שזכיתי בגרנד סלאם".

קרייצ'יקובה הקדישה את הזכייה לבת ארצה, אלופת ווימבלדון והמאמנת שלה לשעבר יאנה נובוטנה, שהלכה לעולמה ב-2017 אחרי שחלתה בסרטן: "חוויתי תקופה קשה כשיאנה מתה. המילים האחרונות שלה אלי היו, 'נסי ליהנות ולזכות בגרנד סלאם'. למשך כל המסע הזה היא מביטה בי מלמעלה. היא היתה השראה עצומה, אני מתגעגעת אליה מאוד ומקווה שהיא מרוצה".

פאבליוצ'נקובה נשמעה שבורה לאחר ההפסד: "מאז שהייתי ילדה קטנה התכוננתי לנאום הזה, אבל אין לי מילים. חברים שלי טסו מכל רחבי העולם, אולי הם חשבו שזה יהיה הגמר היחיד שלי. בנקודה האחרונה, חשבתי שאני מתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully