וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל ניצחה 63:78 את חולון והשלימה 0:2 בסדרת חצי הגמר

לאחר הפסקת החשמל בחמישי שבו הערב שתי הקבוצות למשחק חוזר בגן נר, במהלכו רשמה המארחת ניצחון משכנע בדרך לגמר מול מכבי תל אביב

לאחר הסאגה ביום חמישי האחרון, השלימה הערב (שבת) הפועל גלבוע/גליל 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף ועלתה לגמר לאחר 63:78 על הפועל חולון. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהאורחת מהמרכז שעלתה ללא כריס ג'ונסון שלא חש בטוב, קיבלה משחק טוב מג'ו אלכסנדר שעלה היטב מהספסל והוליך את החבורה של דדאס ליתרון במחצית.

קרי בלאקשייר שהיה נהדר ביום חמישי עד אותה הפסקת חשמל, שוב היה בשיאו וסייע לחבריו לבצע ריצת 0:14 ברבע השלישי, וליטול את ההובלה. ברבע הרביעי כבר אזלו לשחקני חולון הכוחות והקבוצה של אבישי גורדון ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון דו ספרתי. ההפרש הלך וגדל ובסיום סגרה גלבוע ניצחון על הסגולים שנה שנייה ברציפות בפלייאוף, והיא תפגוש את מכבי תל אביב לפתיחת סדרת הגמר ביום שני.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשייר 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ו תומאסון 16 ו-5 ריב', ג'הייבה פלויד 15 ו-6 ריב', נתנאל ארצי 13, יפתח זיו (6 ריב', 5 אס') 5, יותם חנוכי 3, אייזאה קאזינס 2.

קלעו לחולון: ג'ו אלכסנדר 16, סי. ג'יי. האריס 12, נייט ססטינה 9, ווילי וורקמן 8 ו-7 ריב', פרדריק בורדיון 7, מיכל סוקולובסקי 6, גיא פניני 3, עודד ברנדווין 2.

שחקן הפועל חולון גיא פניני מול שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. מאור אלקסלסי
חולון נשארה צמודה במשך שלושה רבעים, אך קרסה ברבע הרביעי. פניני מול זיו/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

נתנאל ארצי וקרי בלאקשייר פתחו היטב בשורות המארחת, בעוד ווילי וורקמן ונייט ססטינה היו האנשים של סטפנוס דדאס בתחילת המשחק, כשלאחר חמש דקות הראה לוח התוצאות על 7:9 לזכות גלבוע. מיכל סוקולובסקי ביצע עבירה שלישית כבר במהלך הרבע הראשון וירד לספסל. חולון הצליחה ליטול את ההובלה, אך סל של יותם חנוכי על הבאזר הוריד את שתי הקבוצות ב-19:19 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

ג'ו אלכסנדר היה האיש של האורחת בפתיחת הרבע השני וסייע לחולון לעלות ל-21:26. תומאסון ובלאקשייר בלטו בצד השני וסייעו לקבוצה של אבישי גורדון לחזור ל-28:28. שלשה של סי. ג'יי. האריס על סף הבאזר הורידה את חולון ביתרון 32:35 להפסקת המחצית.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון שחקן הפועל חולון נייט ססטינה. מאור אלקסלסי
המארחת התפוצצה ברבע הרביעי. תומאסון מול ססטינה/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים לאחר הניצחון על חולון בחצי גמר הפלייאוף. מאור אלקסלסי
חגיגות של הקבוצה המקומית בגן נר/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל חולון גיא פניני. מאור אלקסלסי
חולון מסיימת את העונה בהדחה בחצי גמר הפלייאוף. פניני/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. מאור אלקסלסי
גלבוע בגמר. ארצי חוגג/מאור אלקסלסי

רבע 3:

גלבוע הלכה פנימה בתחילת הרבע השלישי וקלע שש נקודות רצופות בתוך הצבע. ג'ון תומאסון השלים ריצת 0:9 מקומית וקבע 39:43. הריצה המשיכה והיתרון של גלבוע עלה ל-39:48. חולון עצרה את הסחף והצליחה להוריד מעט את היתרון המקומי. 49:53 לגלבוע/גליל בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

סוקולובסקי קירב עוד יותר את האורחת, וקבע 53:51 בלבד. בלאקשייר ופלויד התעופפו והחזירו את היתרון של השחקנים של אבישי גורדון ל-51:59. גלבוע/גליל שקלעה באחוזים לא טובים מעבר לקשת קיבלה עוד שלשה מתוומאסון, כשהאלי הופ של ג'הייבה פלויד קבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 55:66 למארחת. ההפרש עלה כבר ל-19, והעניינים ביציע החלו להתחמם כשאוהדי חולון ניסו להגיע לאוהדים המקומיים ששהו באותו יציע, כשכרגע אין עימות פיזי בין המחנות. הרוחות נרגעו בסופו של דבר, וגלבוע השלימה ניצחון גדול, 63:78, סגרה 0:2 בסדרה - ותפגוש את מכבי תל אביב ביום שני לפתיחת סדרת גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully