וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מעריכים: שלומי אזולאי יחתום לשנתיים בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 12.6.2021 / 14:55

מרבית התנאים של השחקן סוכמו והאדומים מעריכים שיחתום עם חזרתו מחו"ל. ורד יצטרף בימים הקרובים, צומצמו הפערים עם בן שהר

הפועל תל אביב עושה מאמצים לצרף בשבוע הקרוב כמה שחקנים ישראלים לקראת העונה הבאה. עידן ורד אמור לחתום על חוזהו בימים הקרובים ובמקביל הוגשה לשלומי אזולאי הקשר הצעה לשנתיים. אזולאי סיים את חוזהו במ.ס. אשדוד ומבחינת האדומים מרבית התנאים שלו סגורים והוא יחתום עם חזרתו מחו"ל. אזולאי שיחק במהלך הקריירה בליגת העל בבית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל חיפה והוא יצטרף ל"מועדון השחקנים ששיחקו בארבע הגדולות", לצד מאור בוזגלו, איתי שכטר, אלון מזרחי, יוסי קרמר ושון גולדברג.

שחקן מ.ס. אשדוד שלומי אזולאי. לירון מולדובן
ישלים סיבוב בארבע הגדולות. אזולאי/לירון מולדובן

בשלב הזה לא מתקיים מו"מ בין הפועל תל אביב ללואי טהא, כאשר ניר קלינגר רוצה לקחת את הזמן בנושא ולבחון גם אופציה של זר לעמדת הבלם. רק לאחר שתושלם מצבת הישראלים, יחל המאמן להשלים את הפאזל של הזרים. הדברים תלויים גם בין היתר במו"מ עם בן שהר, כאשר במועדון אומרים כי הפערים עם החלוץ צומצמו וישנה אפשרות ריאלית להגיע לסיכום בקרוב. בכל מקרה המאמן מעוניין בשחקן זר לכנף שמאל אחרי עזיבתו של לידור כהן. אם אושר דוידה יימכר, יצורף שחקן גם לכנף הימנית.

בהפועל בוחנים הצעות על עמנואל בואטנג אך בשלב זה אין הצעה אטרקטיבית פרט להזמנה להתרשמות בצרפת. סיאנדה קולו מחזיק בעונה נוספת וכרגע הוא נשאר. במועדון רוצים להנחית מספר זרים צעירים להתרשמות, מתוך כוונה להשאיל אחד או שניים שירשימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully