וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל אחרי ההפסד: "עדיין לא יודע אם אשתתף בווימבלדון"

הספרדי לאחר ההפסד הכואב בחצי גמר רולאן גארוס: "ברור שאני עצוב, אבל החיים ממשיכים". נובאק דג'וקוביץ': "אחד משלושת המשחקים הגדולים בקריירה שלי"

נובאק דג'וקוביץ' רשם הערב (שישי) את אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו. הסרבי האגדי הצליח לחזור מפיגור ל-6:3, 3:6, 6:7 (4), 2:6 ענק על רפאל נדאל בחצי גמר רולאן גארוס ויפגוש ביום ראשון את סטפנוס ציציפאס, שניצח במשחק המוקדם את סשה זברב בחמש מערכות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Michel Euler, AP
אחד הגדולים שלו בקריירה, והיו כאלה. דג'וקוביץ'/AP, Michel Euler
  • אחרי ההפסד, מאזנו של נדאל במשחקים של הטוב מחמש מערכות על חימר עומד על 3:130 (97.7%).
  • המאזן שלו ברולאן גארוס הוא 3:105 (97.2%).
  • המאזן בחצי גמר רולאן גארוס - 1:13.
  • המאזן על חימר לאורך הקריירה - 43:464 (91.5%).
  • אם דג'וקוביץ' ינצח ביום ראשון הוא יצטרף אל רוי אמרסון ורוד לייבר כטניסאי השלישי בהיסטוריה שזוכה לפחות פעמיים בכל טורניר גרנד סלאם. הוא יהפוך לראשון בעידן הפתוח (מאז 1968).
  • דג'וקוביץ' שיפר את מאזנו מול נדאל ברולאן גארוס ל-7:2 ועל חימר ל-19:8.
  • דג'וקוביץ' יכול לזכות ביום ראשון בתואר גרנד סלאם ה-19 שלו ולצמק את הפער מרוג'ר פדרר ורפאל נדאל לתואר אחד בלבד.
  • שני הטניסאים היחידים שניצחו בעבר את נדאל ברולאן גארוס (סודרלינג ודג'וקוביץ') לא זכו בטורניר באותה שנה.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
"אתה לא יכול לעשות טעויות כאלה, אם אתה רוצה לנצח את דג'וקוביץ'". נדאל/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' אמר אחרי המשחק: "זה מיוחד מאוד, בטח האווירה הכי טובה והמשחק הכי טוב ששיחקתי ברולאן גארוס מול היריב הכי גדול. הייתה אווירה מחשלמת מהשנייה הראשונה. זה משחק שאני אזכור לכל החיים. זה אחד משלושת המשחקים הגדולים בקריירה שלי, אני כל כך מרוצה מהצורה בה שיחקתי. לנצח את רפא ברולאן גארוס זה הדבר הכי קשה שיש וזה גורם לניצחון הזה להיות עוד יותר גדול הלילה. יש הבדלים בין המשחק בערב למשחק ביום. בהתחלה הרגשתי לא מספיק נוח, היה לח ונוצרה סביבה שונה לשחקן. הצלחתי למצוא את הקצב שלי למרות שהתחלתי רע ופיגרתי 5:0. למרות זאת הרגשתי שחבטתי טוב בכדור וידעתי שיש לי סיכוי טוב לנצח".

על העובדה שהקהל קיבל אישור מיוחד להישאר עד תום המשחק למרות הסגר שהתחיל ב-23:00, אמר דג'וקוביץ': "בהתחשב במה שעברנו בארבע שעות לפני ההודעה, שנינו רצינו שהקהל יישאר. שנינו זכינו לתמיכה אדירה. זה משחק שבשבילו שנינו ממשיכים לשחק טניס. אנחנו לא צעירים, אבל האווירה הזו היא מה שמעניק לנו השראה".

נדאל אמר: "כל דבר היה יכול לקרות, פספסתי כדור קל בשובר השוויון של המערכה השלישית. היו כמה נקודות מטורפות. הטעויות האלה יכולות לקרות, אבל אם אתה רוצה לנצח, אתה לא יכול לבצע טעויות כאלה. זהו, כל הכבוד לנובאק. נלחמתי עד הסוף, עשיתי את הכול ולצערי היום זה לא הספיק לי".

"בכל מקרה, החיים ממשיכים, זה בסך הכול טניס", הוסיף הספרדי. "אני עצוב שהפסדתי כמובן, אבל הדבר החשוב ביותר שמחר כבר אהיה בבית עם המשפחה והחברים שלי. ווימבלדון? אני עדיין לא יודע אם אשתתף בטורניר, אקבל החלטה בנוגע לכך בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully