וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תשחק מול ויאריאל בישראל בסוף יולי או תחילת אוגוסט

מועדון הפאר הקטלאני יחזור לביקור בארץ הקודש ויקיים משחק ידידות מול זוכת הליגה האירופית. מבצע החיסונים המוצלח הוביל לבחירה

אחרי דיווחים שונים על כך שברצלונה תגיע לישראל במסגרת מסע ההכנה שלה בקיץ, נטען היום (שישי) באתר "אס" כי המשחק המתוכנן של מועדון הפאר בארץ הקודש יהיה מול ויאריאל, זוכת הליגה האירופית הטרייה שכבר ביקרה כאן בנובמבר וסיימה ב-1:1 עם מכבי תל אביב.

על פי הכתב חואן חימנס סלבאדו, המשחק של ברצלונה ייערך בסוף יולי או תחילת אוגוסט וישראל נבחרה כיעד בזכות מבצע החיסונים המוצלח. "האצטדיון יוכל להיות מלא בעקבות אחוז המתחסנים הגבוה", הסביר.

כולל ביקור בכותל: כך נראה הביקור הקודם של מסי וברצלונה

ליאונל מסי ושחקני ברצלונה בכותל/צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

כזכור, קבוצת הפאר כבר ביקרה בארץ ב-2013, אך לא ערכה משחק בארץ כי אם רק התאמנה בבלומפילד לעיני ילדים, ביקרה בכותל ונפגשה עם נשיא המדינה דאז שמעון פרס.

ליאונל מסי אמור היה להגיע ארצה בקיץ 2018, למשחק ההכנה האחרון של נבחרת ארגנטינה לפני המונדיאל ברוסיה, אולם מחאות בעולם הערבי בסופו של דבר הביאו לביטול ההתמודדות. בנובמבר 2019 דווקא הגיע לבלומפילד עם האלביסלסטה, שסיימו ב-2:2 מלהיב אורוגוואי במשחק ראווה דרמטי. מסי איזן בפנדל בדקה ה-92.

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה בישראל. ברני ארדוב
ליאונל מסי עם ניימאר בביקור של ברצלונה ב-2013/ברני ארדוב

ברשת ARA טענו כי כבר ב-1955 תכננה ברצלונה להגיע לישראל, אך הביקור בוטל - כשם שבוטל ביקור דומה ב-1961. המשחק הרשמי הראשון, ולעת עתה גם האחרון, שקיימה קבוצת הפאר בישראל היה בקיץ 1995, אז הביסה את הפועל באר שבע 0:7 במסגרת גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully