וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון זכתה באליפות ה-16 בתולדותיה

הצהובים ניצחו 23:29 בחוץ והשלימו 0:3 מרשים בסדרת הגמר על היריבה העירונית הפועל ראשון לציון. ג'ו מתתיה: "אליפות של לב ונשמה"

מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד. דני מרון
יש אליפות. מכבי ראשון לציון/דני מרון

מכבי ראשון לציון זכתה הערב (שישי) באליפות ישראל בכדוריד בפעם ה-13 בתולדותיה, כשהשלימה 0:3 בסדרת הגמר מול הפועל ראשון לציון עם ניצחון חוץ מרשים 23:29 בנחלת יהודה. הצהובים השלימו סוויפ מול יריבתם העירונית, אחרי ניצחון 20:29 במשחק הראשון בחוץ ו-21:32 במשחק הביתי, והחזירו את התואר לצד שלהם. ניב פישלוביץ' שוב הצטיין בשער (40 עצירות בכמעט 4-0 אחוזים בסדרה) והוסיף גם שער מכל המגרש שחתם את תוצאת המשחק.

זהו סוויפ ראשון בסדרת גמר בין שתי הקבוצות מעיר היין מאז 2010, וגם אז מכבי הייתה זו שניצחה. האלופה היוצאת של עידן מימון סיימה עונה ללא תואר, אחרי שגביע המדינה הונף לראשונה בהיסטוריה על ידי הפועל אשדוד.

ניב פישלוביץ' שוער מכבי ראשון לציון בכדוריד עם פרס השחקן המצטיין. דני מרון
ה-MVP של הסדרה. ניב פישלוביץ'/דני מרון

המשחק היום נפתח עם סדרת עצירות של פישלוביץ' ותום שם טוב, ורק אחרי שלוש וחצי דקות עוז חממי כבש את הראשון, אבל דניאל פרידמן ואיבן קראצ'יץ' הפכו עבור מכבי. הצהובים הרבו לאבד כדורים במחצית הראשונה והמארחת עלתה ליתרון, בדרך ל-10:11 אדום במחצית.

לאחר ההפסקה חזרה מכבי ראשון לציון חדה יותר. פישלוביץ סיפק את העצירה השביעית שלו, וירמי סידי עם השער השביעי שלו הוביל ל-13:16. סידי המשיך במופע וכבש שני שערים רצופים שהעלו את מכבי ל-16:21 בדקה ה-43, כשמנגד הפועל ניסתה לחזור, הקטינה בחזרה לפיגור של שלושה שערים, אבל סידי ופישלוביץ' הגיבו והשוער גם קינח בשער ממגרש שלם שקבע 23:29.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איבן קראצ'יץ' מכבי ראשון לציון בכדוריד. דני מרון
אחד המצטיינים בצהוב. איבן קראצ'יץ' (צילום: דני מרון)/דני מרון

ג'ו מתתיה, מאמן מכבי ראשון לציון שבדרבי הקודם בגמר ב-2015 הפסיד בקדנציה הראשונה שלו על הקווים והפעם חגג אליפות ראשונה: "אני שמח שהעונה נגמרה כמו שצריך. לא בכדוריד גדול, אבל עם לב ונשמה. מגיע כל הכבוד לשחקנים".

עידן מימון מאמן הפועל ראשון לציון. דני מרון
ב-2015 ניצח בדרבי בגמר כשחקן, הפעם הפסיד כמאמן. עידן מימון/דני מרון

ניב פישלוביץ' ה-MVP של הסדרה: "זה רגע מרגש מאוד. הייתה עונה מאוד מאוד קשה, עם קורונה, עוצרים אימונים וממשיכים. עונה מטורפת. הסיבוב הראשון שלי היה על הפנים. התבשלנו, והגענו בפורמה מטורפת במאני טיים בפליאוף. יש לנו חבר'ה לוחמים, תענוג, כיף גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully