וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי: "אני בשיחות עם קבוצות מגרמניה, אוסטריה ובלגיה"

קשר מכבי נתניה הבהיר בריאיון לעיתון "שביעי" שפניו מועדות לחו"ל: "מחמיא שחיפה ובאר שבע רוצות אותי, אבל אני לא רוצה להישאר באיזור הנוחות"

גבי קניקובסקי הוא אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ. קשר מכבי נתניה שרשם בעונה החולפת תשעה שערים ותשעה בישולים, סומן על ידי שלל קבוצות בכירות בליגת העל, אבל בריאיון לאלון פרל בעיתון "שביעי" הוא מבהיר שהוא מכוון אך ורק לחו"ל.

"אני חולם לשחק באירופה. נכון לעכשיו, אין על השולחן הצעה טובה מאנגליה, הדיבור הוא בעיקר סביב גרמניה, אוסטריה ובלגיה. יש שיחות, זה עדיין לא קונקרטי, אבל הסוכנים אופטימיים", אמר.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה מול רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפנים לחו"ל. קניקובסקי/ברני ארדוב

על ההתעניינות מצד קבוצות בכירות בישראל, כולל מכבי חיפה והפועל באר שבע אמר: "זה מחמיא מאוד שקבוצות גדולות כאלה רוצות אותי, אבל להישאר בישראל זה להישאר באזור הנוחות. אני שואף להגיע למקום שאפשר להתפתח בו מבחינה גופנית ומקצועית. הצוותים המקצועיים והלוגיסטיקה באירופה הם ליגה אחרת".

קניקובסקי שמקיים אורח חיים דתי, מודה שהדת עשויה להשפיע על יעדו הבא. "יש פה קונפליקט גדול מאוד, וזו שאלה איפה אשחק. אני מכוון למקום שתהיה בו קהילה יהודית ואווירה דתית, מקום שבאמת אוכל לשמור בו את השבת כמה שיותר. מבחינת כשרות אני פחות דואג - אביא את המחבת והאוכל שלי, ואהיה בארוחות עם הקבוצה. בעבר הייתי דורש הרבה דברים. היום אני דורש רק דבר אחד: שיבינו מאיפה אני בא. ברור לי שיהיו הרבה ויתורים, ואצטרך לחשוב על פתרונות ולהבין מה הקווים האדומים שלי, אבל אלך רק למקום שבו מכבדים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully