וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בראד סטיבנס צריך להביא את ים מדר לבוסטון מיידית, זה הזמן הנכון"

אחרי העונה האישית הפנטסטית, בבוסטון קוראים לנשיא החדש לשקול לצרף את רכז הפועל תל אביב: "הקבוצה זקוקה להגנה ולניהול המשחק שלו"

אחרי שסיים עונה אישית פנטסטית במדי הפועל תל אביב, האם בוסטון תבחן את האפשרות לצרף אותו? בארצות הברית יש כבר מי שקורא לסלטיקס לשקול זאת ברצינות.

"יש הרבה סיבות להיות מאוהבים בים מדר", כתב היום (שישי) הבלוגר דן גרינברג. "נכון שהוא נבחר רק בבבחירה ה-47 בדראפט, אבל ניקולה יוקיץ' נבחר בבחירה ה-42 ובדיוק זכה ב-MVP. אני מסתכל על עמדת הרכז בבוסטון, ומבין שהיא בעייתית. פייטון פריצ'ארד שחקן טוב, אבל מי עוד? טרמונט ווטרס וקארסן אדוארדס לא היו פקטור השנה, ונראה לי שים יכול לקחת את המקום שלהם בקלות. למה לא? מה יכול להיות רע בלצרף שחקן כמוהו שיכול להתברר ככישרון גדול? שווה לבדוק את זה לדעתי".

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
בוסטון מחכה לו? מדר/אודי ציטיאט

גרינברג המשיך: "הסלטיקס מחפשים פתרונות זולים כדי להעמיק את הספסל, וזה הזמן להביא את מדר. הוא האופציה הזמינה הכי טובה שיש כרגע. ההגנה וניהול המשחק שלו הם מה שהסגל הזה זקוק לו נואשות כרגע. גם אם מדר ישותף רק במקרי חירום, יש לו איכויות שהקבוצה זקוקה להן. בהחלט נראה שהוא יכול להתפתח לשחקן NBA מעניין ויעיל. שווה להמשיך לעקוב אחריו".

מדר בן ה-21 רשם העונה ממוצעים של 17.1 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק בליגת העל, ואף הפגין שיפור משמעותי בקליעה מהשלוש שנחשבה לעקב האכילס שלו, עם 41 אחוז עונתי. הוא מחזיק באופציית יציאה מהחוזה בהפועל תל אביב אך ורק ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully