וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו מבטיח שלשחקני הנבחרת אין בעיה להחזיר את דאבור: "נקבל אותו"

על אף הסערה סביב מונס דאבור וההחלטה להשאיר אותו מחוץ לסגל, הקפטן נאתכו מבטיח שהוא יתקבל על ידי כולם וסיפר על השיחה הפנימית שערכו השחקנים

נבחרת ישראל הובסה אתמול (רביעי) 4:0 על ידי פורטוגל במשחקי ידידות, וביברס נאתכו הקפטן התייחס ליכולת של הנבחרת ולעתידה בריאיון לתוכנית הספורט ברדיו 103FM.

"הבדלי הרמות ברורים - זו אחת הנבחרות הטובות ביבשת", אמר על פורטוגל, "כשהם עם הכדור, מאוד קשה להגן, הסכנה מגיעה מכל כיוון. ניסינו להניע כדור, מה שלרוב לא הצליח בגלל הלחץ שלהם. אנחנו ניסינו להוציא את המקסימום בשביל עצמנו ולנסות לתרגל דברים שאנחנו רצינו".

כשנשאל מה הנבחרת לוקחת מהמשחק מול הנבחרת הפורטוגלית, השיב: "שיש לנו עדיין הרבה עבודה. לרמות האלה? אנחנו עוד מאוד רחוקים. בשביל להתקדם אפילו עוד צעד אחד, אנחנו צריכים לעבוד עוד הרבה". בירידה למחצית החליף נאתכו את חולצתו עם קפטן הנבחרת היריבה, כריסטיאנו רונאלדו. "קרתה סיטואציה שרונאלדו הסתובב לכיוון שלי, ואמר 'נחליף'? מה, אני אגיד לו, לא? הרבה שחקנים מחליפים גם במחצית משחק, זה דבר נורמלי בעולם", והוסיף: "אני בטוח שהוא לא ביקש ממני כי אני ביברס נאתכו".

תקציר: פורטוגל - ישראל 0:4/ספורט2

בהמשך, התייחס לאווירה ששררה בקבוצה בעת שהותה בחו"ל, כשבמקביל המדינה התמודדה עם מתיחות ביטחונית בגזרה הפנימית והחיצונית. "אנחנו לא מנותקים מהעולם, ברור שהמצב במדינה היה מאוד מתוח וברור שזה כן הגיע אלינו", אמר וסיפר כי יזם אסיפה של השחקנים בה הביעו את תחושותיהם בנושא. "שם זה נקטע ונגמר, והחלטנו שאנחנו מנסים ועושים את הסוויץ', להתעסק במה שלשמו התכנסנו".

חלוץ הנבחרת מונס דאבור הושעה לאחר שפרסם פוסט העוסק בירושלים, בפרשה שעוררה סערה. באשר לאפשרות שיחזור לקבוצה, הבהיר הקפטן: "אם כל הגורמים יחליטו שהוא צריך לחזור לנבחרת, השחקנים לא יפגעו או ינסו לעשות משהו שהוא לא יחזור - לא יהיה דבר כזה. כל שחקן שמחליטים להחזיר, אנחנו כשחקנים ואני כקפטן נקבל אותו".

לסיום העריך מי המועמדות לזכות ביורו: "איטליה, צרפת, גרמניה. אנגליה אני לא יודע אם עד הגמר. פורטוגל, אני חושב שחצי גמר יהיה אולי המקסימום הפעם, כי הם מתחילים בבית מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully