וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש השלים דאבל: פנאתינייקוס זכתה באליפות חמישית ברציפות

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 0:52

הקבוצה של המאמן הישראלי הביסה 66:82 את לאבריו והשלימה 1:3 בסדרת הגמר, במה שעשוי להיות משחקו האחרון בפאו. פפאפטרו בלט עם 24 נקודות, מיטוגלו קלע 23

פנאתינייקוס זכתה הערב (חמישי) באליפות יוון בפעם ה-40 בתולדותיה אחרי שניצחה 1:3 בסדרת הגמר את לאבריו. הירוקים ממש לא התקשו בחוץ וניצחו 66:82 ובכך השלימו דאבל אחרי שזכו מוקדם יותר העונה גם בגביע. זו אליפות חמישית ברציפות של פאו.

כידוע, צביקה שרף, פיני גרשון, דיוויד בלאט ושרון דרוקר אימנו לפניו ביוון, אבל קטש הפך לישראלי הראשון שזכה בתואר. אומנם מדובר ב"אליפות עם כוכבית", לאור העובדה שהיריבה הגדולה ולימפיאקוס לא משחקת בליגה הראשונה, אבל בסופו של דבר קטש ועוזרו ליאור ליובין השלימו באופן מלא את המטרות שהוצבו בפניהם כשהגיעו באמצע העונה: זכייה בדאבל, וכמה ניצחונות יפים ביורוליג, כולל הדרבי בהיכל השלום והאחווה. עם זאת, קטש לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלו כמאמן פאו, על רקע השמועות על המועמדות של ז'ליקו אוברדוביץ' והאפשרות שהמאמן האגדי יחזור לקבוצה שאותה הוליך בימיה הגדולים.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
השלים דאבל. קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

* צסק"א מוסקבה זכתה מוקדם יותר באליפות ה-VTB אחרי שהשלימה סוויפ של 0:3 בסדרה על קאזאן. הקבוצה של דימיטריס איטודיס ניצחה 81:89 את קאזאן כשטורניקה שנגליה קולע 19 נקודות ומוסיף 7 ריבאונדים, וויל קלייברן, שהיה נהדר בחצי גמר היורוליג, סיים עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, דניאל האקט קלע 17 וקלט 5 ריבאונדים ויוהאנס פויגטמן קלע 10 וקלט 6 כדורים חוזרים. את המפסידה הוביל ג'ון בראון עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'מאר סמית' תרם 17 וג'ון הולאנד קלע 12 כמו גם אוקארו ווייט.

* באיירן מינכן הצליחה לאזן את סדרת הגמר מול אלבה ברלין במשחק השני שנערך בבירת גרמניה בתוך 24 שעות. הקבוצה של אנדראה טרינקיירי הובילה לאורך רוב שלבי המשחק, פרט למספר דקות ברבע השלישי והרביעי, ובסופו של דבר ניצחה 66:76 והשוותה ל-1:1. ולדימיר לוצ'יץ', שנבחר לחמישיית העונה ביורוליג, בלט אצל המנצחת עם 26 נקודות, די ג'יי סילי קלע 13, ו-וייד בולדווין קלע 9 והוסיף 7 אסיסטים. את אלבה הוביל בן לארמס עם 15 נקודות, לוק סיקמה הוסיף 11 ו-8 ריבאונדים. המשחק השלישי ייערך כבר ביום שבת במינכן.

* ריאל מדריד העפילה לגמר הפלייאוף בליגה הספרדית, אחרי שגברה 77:80 על ולנסיה במשחק השלישי והמכריע בסדרה. אוסמן גארובה הצטיין עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים, סרחיו יו בלט עם 13. בגמר היא תפגוש את המנצחת בין ברצלונה, שתפגוש את טנריפה למשחק המכריע בסדרה שלה (1:1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully