וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכומים נחשפים: פלויד מייוות'ר ממשיך לספוג ביקורת, ולהכניס מיליונים

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 20:58

בארה"ב מנתחים את הכסף הגדול סביב הקרב, בעוד עולם האיגרוף סוער מהתופעה ומזהירים: מייוות'ר יכול היה להיפגע קשות. ספק אם זה מטריד אותו

תקציר הקרב של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול/ספורט1

אחרי קרב הראווה של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול התרברב אלוף העולם לשעבר שזה היה "שוד בנק חוקי", לאור הכסף הגדול שהכניס מהקרב, ואכן, בארה"ב מפרסמים שההכנסות מהקרב היו מרשימות. רק מהפיי-פר-וויו הקרב הכניס 50 מיליון דולר, לאור העובדה שהיו מיליון רכישות לקרב בעלות של 50 דולר.

ההכנסות מהפיי-פר-וויו הן רק חלק מהכסף שהקרב הזה גלגל, כמו חסויות ופרסומות, כשמייוות'ר טען שקיבל סכומי עתק רק על הפרסומות על המכנסיים שלו (30 מיליון דולר, כדבריו). כמובן שגם האולם במיאמי היה מלא עד אפס מקום, כשבסופו של דבר הקרב בן שמונת הסיבובים הסתיים ללא מנצח, לאור העובדה שלא היה נוקאאוט.

קרב הראווה של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול. רויטרס
ברור מי ניצח. מייות'ר מול פול/רויטרס

הקרב ספג לא מעט ביקורת, לאור העובדה שהסיבובים האחרונים היו עם מעט מאוד אקשן, כשהשניים בעיקר התגוננו ולא סיפקו את הסחורה, ואף נשמעו קריאות בוז באולם. עם זאת, מייוות'ר הוכיח שהוא ממשיך להיות מכונת שיווק מרשימה - גם אחרי שפרש. "לא במקרה הכינוי שלי הוא 'מאני', עבדתי קשה לאורך השנים כדי להגיע לרמה מסוימת, שבה כל אירוע עובד", אמר מייוות'ר בסיום, "אנשים אומרים, 'כסף לא קונה מורשת'. אבל רק הפרסומת על המכנסיים שלי הכניסו לי 30 מיליון דולר. אז מי באמת האיש הכי חכם באיגרוף? כשזה מגיע לשוד בנק חוקי, אני הטוב מכולם". יש לציין שאם אכן הכניס 50 מיליון דולר לכיס על הקרב, הרי שבערב אחד הוא הרוויח יותר מהשכר השנתי של ספורטאים כמו רונאלדו, ליאו מסי ולברון ג'יימס.

במקביל, בעולם האיגרוף לא יודעים כיצד להתייחס לקרב הזה, כשקרבות אמיתיים לא מצליחים לגרור קהל גדול (בטח שלא חדש) בעוד מופעי ראווה של מתאגרפי עבר מצליחים להביא מיליון רכישות של פיי-פר-וויו (לכאורה) - כמות גדולה בהרבה מהרבה מפגשים רשמיים בין מתאגרפים בכירים.

כזכור, לאחרונה מייק טייסון התכונן לקרב ראווה, וגם איוונדר הוליפילד ואוסקר דה לה הויה הוזכרו בנושא של קרבות ראווה. רבים הביטו בדאגה בדקות הראשונות של הקרב, כשלוגאן פול הסתער על מייוות'ר בן ה-44 במהלומות. הוא אומנם התגונן היטב, אבל נראה פגיע. בצילומים שהתפרסמו יממה אחרי הקרב נשמע מייוות'ר מתלונן בפני מאמנו על כך שהוא מתקשה להכות את יריבו.

מאוריסיו סולימאן, ראש התאחדות האיגרוף WBC, אמר: "יש חשש לראות מתאגרפים חוזרים לזירה אחרי שנים ארוכות של פרישה. נדרשות בדיקות רפואיות קפדניות מאוד לפני קרבות כאלה כדי למזער נזקים. חייבים להיות פתוחים לשינויים ולמציאות הזאת, אבל גם לשמור על בטיחות המתאגרפים, שמסכנים את עצמם בעודם נכנסים לזירה. לקרבות האלה יש קהל גדול, אבל מה יקרה אם מישהו שלא התאמן תקופה ארוכה ייפגע בצורה קשה? חייבים להיות זהירים. מייוות'ר פגש מתאגרף חובבן, ולא הצליח להפיל אותו. הוא לא היה מסוגל פיזית. חייבים להיזהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully