וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן 'בריאות' תיתן חסות לענבר לניר

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 11:08

אלופת אירופה בג'ודו עד גיל 23, שזכתה במדליות ארד בגרנד סלאמים האחרונים, תנסה להבטיח את מקומה באולימפיאדת טוקיו: "מתרגשת ומודה על החיבוק"

ענבר לניר בת ה-21, אלופת אירופה בג'ודו עד גיל 23 לשנת 2020 ומדליסטית ארד בגראנד-סלאם טשקנט וטביליסי, תקבל חסות מחברת תוספי התזונה אלטמן בארבעת השנים הקרובות. בימים אלו לניר נמצאת בהכנות אחרונות לאליפות העולם המתקיימת בהונגריה, שכן התוצאות בה יקבעו האם תצליח להשיג את הקריטריון האולימפי, ולייצג את ישראל באולימפיאדה בטוקיו.

ענת יוזנט רביד וענבר לניר. ענת קובי,
מנכ"לית אלטמן ענת יוזנט רביד וענבר לניר/ענת קובי

"מתרגשת ומודה על החיבוק מחברת אלטמן בריאות, נבחרת של נשים מדהימות וחזקות שבזכותן אני יכולה להתאמן ולהגשים את החלומות שלי עם ראש שקט", אמרה לניר. "החיבור שלי עם החברה הוא טבעי ומובן מאליו מעבר לכך שאני משתמשת במוצרים של אלטמן על בסיס יום יומי. ערכי, המצוינות, התמדה, השקעה ודיוק זורמים ב-DNA של אלטמן וגם בשלי. אני מצפה לדרך המשותפת שלנו יחד".

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן בריאות, הוסיפה: "אנחנו נרגשים ללוות את הג'ודוקא הצעירה, ענבר לניר. ספורטאית מבטיחה בענף הג'ודו ברמה הבינלאומית כחברה המורכבת מנשים חזקות ומובילות אנו מאמינות שנשים צריכות לחלום, להעז, ולהגשים את עצמן בכל תחום אליו הן משתוקקות, ולהאמין ביכולות שלהן. אנו בטוחים שלניר תייצג את מדינת ישראל בכבוד, ומאחלים לה המון הצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully