וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לעיכוב: פטריק ואן לוון מנהל מו"מ על חוזה חדש, פשיץ' חתם בקראגומרוק

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 14:14

המאמן קיבל הודעה שהמועדון רוצה אותו כמאמן גם לעונה הבאה, אבל הצדדים עדיין מנהלים מו"מ לגבי התנאים. במועדון עדיין מקווים שדור פרץ יקבל את סעיפי ההצעה ויחתום על חוזה חדש. החלוץ הסרבי עובר לטורקיה

שמונה ימים עברו מאז הסיום המתוק של העונה של מכבי תל אביב עם הזכייה בגביע המדינה והמועדון לא פרסם עדיין שום הודעה רשמית ביחס למאמן פטריק ואן לוון או לשחקני רכש עימם מצוי המועדון במשא ומתן. ההודעה האחרונה של מכבי תל אביב היתה יממה לפני משחק הגמר ובמהלכה נמסר רשמית על מימוש אופציות בחוזים של מספר שחקנים.

גם המאמן ואן לוון, שלכל הדעות צריך להמשיך, עדיין לא סגור לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שההולנדי קיבל הודעה שהמועדון רוצה אותו כמאמן גם לעונה הבאה, אבל המגעים טרם הבשילו לכדי חתימה. בין הצדדים מתנהל עדיין משא ומתן כספי כאשר לואן לוון בניגוד למאמנים שסיימו חוזים בסוף חודש מאי, יש חוזה עד סוף חודש יוני עליו חתם בקיץ שעבר כשקיבל שדרוג בסמכויותיו כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער. במכבי תל אביב מעריכים שהמשא ומתן ייסגר בקרוב ו-ואן לוון יוכרז כמי שממשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
במכבי תל אביב מעריכים שהוא ימשיך. ואן לוון/מאור אלקסלסי

בתוך כך במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות מול דור פרץ ומקווים שיקבל את ההצעה הכספית שקיבל ויחתום על חוזה חדש על אף שהוא חופשי לחתום בכל קבוצה אחרת מחוץ לישראל.

איתי שכטר ואבי ריקן שבו מחופשה בדובאי וטרם קיבלו איזו הודעה כלשהי ממכבי תל אביב. השניים כבר בודקים אופציות אחרות. אלכסנדר פשיץ' חתם רשמית בקראגומרוק מהליגה הבכירה בטורקיה, שסיימה את העונה הקודמת במקום השמיני. פשיץ', כזכור, עזב את מכבי תל אביב במהלך מבצע "שומר החומות", ובניגוד לזרים האחרים של הצהובים, לא שב לישראל. פשיץ' בן ה-29 כבש בעונה שעברה 10 שערים במדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully