וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "יש אווירה אחרת כשאתה משחק מול נדאל, אני בטוח בעצמי"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:44

המדורג ראשון מחכה לקרב הגדול מול "היריב הגדול ביותר שהיה לי בקריירה". שוורצמן: "לא רוצה יותר להיות בצד של רפא בהגרלה"

כל אחד מהם התקשה מעט ברבע הגמר, אך בסופו של דבר קיבלנו את הקלאסיקו לו כולנו חיכינו בחצי גמר רולאן גארוס: רפאל נדאל מול נובאק דג'וקוביץ'. זה יקרה מחר (שישי), לאחר שהשור ממאיורקה ניצח את דייגו שוורצמן 3:6, 6:4, 4:6, 0:6, בעוד המדורג ראשון התגבר על מתאו ברטיני 3:6, 2:6, 7:6 (5), 5:7.

"זה לא כמו עוד משחק", אמר דג'וקוביץ' לקראת המפגש הגדול. "בכל פעם שאנחנו נפגשים יש עוד יותר לחץ וציפיות, יש אווירה אחרת כשאתה על המשטח עם רפא, יש לנו יריבות היסטורית וזו זכות גדולה לשחק מולו כל כך הרבה פעמים". הסרבי אמנם מוביל על יריבו 28:29 במפגשים הישירים, אך בגרנד סלאמים המאזן עומד על 6:10 לזכות נדאל, כולל 1:7 ברולאן גארוס.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
יהיה חם. דג'וקוביץ'/רויטרס

"רמת הטניס ששיחקתי ב-3-4 שבועות האחרונים על החימר - ברומא, בלגרד וכאן - נותנת לי תחושות טובות לפני המשחק", הוסיף המדורג ראשון. "יש לי ביטחון. אני מאמין שביכולתי לנצח, אחרת לא הייתי כאן. יהיה קרב גדול. היריבות איתו ועם רוג'ר פדרר חיזקו אותי וגרמו לי להבין כמה אני צריך להשתפר. רפא הוא כנראה היריב הגדול ביותר שהיה לי בקריירה, הציפיה למשחקים מולו - על כל משטח - תמיד שונה מכל היריבים האחרים".

נדאל, לעומת זאת, ראה רצף של ניצחונות ב-36 מערכות מגיע לסיומו מול שוורצמן, אך הוא התעורר בזמן. "זה היה ניצחון חשוב מול יריב קשה", אמר. "הצלחתי למצוא דרך לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי בדיוק ברגעים בהם הייתי זקוק לו".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הגיע לשיא ברגע הנכון. נדאל/רויטרס

"אני לא רוצה להיות בצד שלו בהגרלה בפעם הבאה", התלוצץ הארנגטינאי. "אני חושב שאני שחקן חימר טוב מאוד, אבל אני תמיד מפסיד לרפא. אולי בפעם הבאה יתנו לי לשחק מול דג'וקוביץ'. הכל הולך לו כל כך קל על החימר, הוא תמיד מוצא דרכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully