וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא ייאמן": רודי גובר שוב הוכתר לשחקן ההגנה של העונה

הסנטר המצוין של יוטה קיבל את הכבוד בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות והקדים את בן סימונס ודריימונד גרין: "זה מדהים"

רודי גובר הוכתר הלילה (בין רביעי לחמישי) לשחקן ההגנה של העונה בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות. הסנטר הנפלא של יוטה, שהיה חתום על המהלך ההגנתי המנצח שהעניק לקבוצתו 0:1 על לוס אנג'לס קליפרס בגמר המערב, קיבל 84 מ-100 ההצבעות למקום הראשון וזכה בסך הכול ב-464 נקודות. הוא הקדים את בן סימונס (287) ודריימונד גרין (76), שהגיעו למקומות 2 ו-3 בהתאמה. באם אדבאיו הגיע למקום הרביעי ויאניס אנטטוקומפו לחמישי.

רודי גובר, יוטה ג'אז, חוסם את מרכוס מוריס, לוס אנג'לס קליפרס. Rick Bowmer, AP
גובר חוסם את מוריס ומנצח את משחק מספר 1 מול הקליפרס/AP, Rick Bowmer

"זה לא ייאמן", אמר הצרפתי, שהצטרף לדיקמבה מוטומבו, בן וואלאס ודווייט הווארד, כשחקנים היחידים שזכו בתואר שלוש פעמים או יותר (וואלאס ומוטומבו עשו זאת ארבע פעמים). "אם מישהו היה אומר לי שאזכה בתואר שחקן ההגנה של העונה כשהתחלתי לשחקן כדורסל כילד, ועוד שלוש פעמים, לא הייתי מאמין לו. קשה לתאר במילים את מה שאפשר להשיג כשאתה נהנה ממה שאתה עושה. להיות אחד מבין ארבעה אנשים שזכו בתואר הזה כל כך הרבה פעמים - זה פשוט מדהים".

זהו תואר אישי שני בו זוכה שחקן של יוטה, לאחר שג'ורדן קלארקסון הוכתר כשחקן השישי של העונה. כעת הפרס האישי האחרון שנותר הוא רוקי העונה, בעוד בימים הקרובים צפויים להודיע בליגה גם על חמישיות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully