וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "הם כבשו מטעויות שלנו, אסור לטעות ברמות האלו"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 0:23

השחקן שבלט בהפסד ישראל לפורטוגל ניסה להסביר: "פתחנו לא רע, אבל ספגנו לקראת ההפסקה. אנחנו לא ברמה הזו, אבל כיף לשחק ברמות האלו"

תקציר: פורטוגל - ישראל 0:4/כאן11

נבחרת ישראל הובסה הערב (רביעי) 4:0 בידי נבחרת בפורטוגל, במה שהיה ניסוי הכלים האחרון של אלופת אירופה לקראת פתיחת היורו. הפורטוגלים היו עדיפים בהרבה, ולאחר מספר החמצות גם מצאו את הרשת מרגלי ברונו פרננדש (42) וכריסטיאנו רונאלדו (44). ז'ואאו קאנסלו (86) ופרננדש (91) השלימו עם צמד שערים נהדר, השחקנים של וילי רוטנשטיינר בקושי הצליחו לייצר מצבי הבקעה.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, אוראל דגני, איתן טיבי מול שחקן נגחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. אודי ציטיאט
לא כוחות. דגני וזהבי במאבק עם רונאלדו/אודי ציטיאט

ביברס נאתכו: "כשאתה נותן את הצ'אנסים הם יקחו גם אם זה דקה ראשונה וגם אם זה דקה 40". על החלפת החולצות עם רונאלדו: "אף פעם לא החלפתי חולצות עד עכשיו. הוא אמר לי להחליף ואמרתי כן".

מנור סולומון המצטיין במשחק, אמר בסיום: "פתחנו לא רע והצלחנו לשמור על 0:0 עד הדקה ה-40. קיבלנו שערים משתי טעויות שלנו. ברמות האלו אסור לך לאבד את הכדורים האלו. ואז במחצית השנייה היה הרבה יותר קשה. אחר כך המשחק נפתח ועלינו קדימה, בגלל זה הם כבשו את השלישי והרביעי".

"כשחקנים מקצוענים זה החלום שלנו לשחק ברמות האלו. אנחנו אומנם לא ברמה הזו, אבל כיף לשחק ברמה הזו. לפעמים אתה מעלה את הרמה שלך כשאתה משחק נגד נבחרות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully