וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתר מקימה נבחרת חתירת "דרקון" לנשים

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 23:09

הנבחרת של כתר, הוקמה בשיתוף ובהשראת קבוצת "הלביאות הורודות", והיא הקבוצה הראשונה בישראל לחתירת נשים בסירות דרקון למקומות עבודה. קבוצת החותרות של כתר מורכבת מכ-40 נשות הארגון מכל המגזרים, במגוון גילאים ומכל רחבי הארץ

חתירה כתר. Orropics,
קבוצת החותרות של כתר/Orropics

כחלק מהמדיניות לקידום ספורט ואורח חיים בריא ב"כתר", כתר היא הארגון הראשון בישראל שהקים קבוצת חתירה בסירות דרקון, המורכבת מנשות הארגון. קבוצת "החותרות של כתר" הוקמה בשיתוף ובהשראת "הלביאות הורודות ישראל", המתאמנות במרכז לספורט ימי בכנרת, והיא קבוצת הנשים חותרות הראשונה של מקומות עבודה, בסירות אלו. הלביאות הורודות הינה קבוצת חתירה בסירות דרקון המובלת על ידי מתמודדות ומחלימות מסרטן השד החותרות לחיים ולמען המודעות לסרטן השד.

הקמת קבוצת החתירה היא מהלך ראשון מסוגו בכתר ובתעשייה בכלל, כחברה שפועלת רבות לקידום תחום ה-wellness וספורט בקרב עובדיה, בד בבד עם העצמה נשית בארגון ובתעשייה. מהלך זה מצטרף לפעילויות רבות שכבר מתקיימות בכתר, מהשתתפות העובדים במרתונים, הקמת חדר כושר מתקדם עבור העובדים במפעלי החברה ועד תמיכה בארבע ספורטאיות פראלימפיות המשמשות כשגרירות המותג.

קבוצת החותרות של כתר מורכבת מכ-40 נשות הארגון, במגוון גילאים, מגזרים ומכל רחבי הארץ, אשר החלו באימונים שבועיים בכינרת בסירות דרקון. הקבוצה היא הראשונה מסוגה, מאז הקמת הלביאות הורודת והיא עתידה לקחת חלק בליגת החתירה למקומות עבודה, המוקמת בימים אלו ביוזמת הלביאות הורודות. קבוצת החותרות מתחילה את דרכה המקצועית בקרוב ותשתתף בתחרות לסירות דרקון קצרות שתתקיים ב-11 ביוני, במרכז דניאל לחתירה בתל אביב, על גדות הירקון.

"מאמינה בכוחם של המים"

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "אנו בכתר מאמינים קודם כל באנשים, בכבוד הדדי, עשייה משותפת ועבודת צוות. ערכים אלו, מזוקקים בספורט בכלל וספורט החתירה בפרט, וכחברה שמעצימה נשים, מקדמת ומפתחת אותן, בחרנו לאמץ לליבנו את ספורט חתירת הדרקון כדי ליהנות יחד, תוך תמיכה במטרה חשובה. אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם 'הלביאות הורודות ישראל', מאחלים בהצלחה לנבחרת שלנו ומאמינים כי המאמצים שלהן ישאו פרי כבר בתחרות הקרבה".

אורית זיו, מייסדת קבוצת "הלביאות הורודות": "כסקיפרית ותיקה אני מאמינה בכוחם של המים. 'הלביאות הורודות' הן גם חותרות לחיים מתוך אמונה שיחד הן מסוגלות להתמודד עם מה שלא יבוא. אנו מודות לחברת כתר שתומכת בנו, ושהייתה לראשונה שהחליטה להצטרף לליגה למקומות עבודה לחותרות בסירות דרגון. ללביאות ולכתר יש שפה משותפת, שמתבססת על קבוצה שעובדת כגוף אחד, תוך חתירה להישגים משותפים והגשמה אישית. כל אלו יחד יוצרים תמהיל מרגש של גיוון ורוח ספורטיבית".

קבוצת "הלביאות הורודות ישראל" נוסדה לפני כ-4 שנים על ידי אורית זיו, לזכר אחותה טלי שנפטרה מסרטן. כשנה לאחר פטירתה של טלי חלתה גם אורית, וכחלק מתהליך ההחלמה שלה החליטה להקים את הקבוצה, לזכר אחותה ולמען נשים רבות בישראל, הממשיכות להתמודד עם השלכות המחלה גם לאחר שהחלימו. כיום הקבוצה מונה כ-100 חותרות בסירות דרגון, ובימים אלו מתגבשת קבוצה נוספת. הקבוצה תומכת ומסייעת לנשים בכל הגילאים המחלימות מסרטן השד ולאלו שמתמודדות עם הישנותה של המחלה, כאשר לכולן מטרה משותפת: לנצח בכל החזיתות.

  • עוד באותו נושא:
  • כתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully