וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביורקגרן פוטר מאינדיאנה, לברון מחליף מספר גופיה, הארדן יחמיץ גם את משחק מספר 3

טרי סטוטס עשוי להחליף את המאמן בן ה-45, ש"איבד את חדר ההלבשה". כוכב הלייקרס יחליף מ-23 ל-6, כוכב ברוקלין עדיין פצוע

אינדיאנה החליטה הערב (רביעי) לפטר את מאמנה נייט ביורקגרן, כך לפי ESPN. "הוא איבד את חדר ההלבשה וחלקים רבים מהמועדון תוך עונה אחת", צייץ אדריאן ווז'נראוסקי, "הפייסרס רוצים מאמן מנוסה ומוכח יותר. היה להם סגל שצריך היה להגיע בנינוחות לפלייאוף - עם דומנטאס סאבוניס, מלקולם ברוגדון, כריס לוורט, מיילס טרנר וטי ג'יי וורן - והם לא הצליחו לעשות צעד קדימה עם מאמן שהתקשה בחדר ההלבשה. אם אינדיאנה היתה רוצה ללכת לבניה מחדש, ביורקגרן היה נשאר".

מאמן אינדיאנה פייסרס נייט ביורקגרן. GettyImages
אומר שלום. ביורקגרן/GettyImages

המאמן בן ה-45, שקיבל במפתיע את הג'וב בקיץ שעבר לאחר מספר שנים כעוזר בפיניקס ובטורונטו, התקשה מאוד בעונת הבכורה שלו והיה מעורב בעימותים גם עם מספר שחקנים וגם עם חברי הנהלה. בסופו של דבר, סיימה אינדיאנה עם מאזן מאכזב של 38:34, ולא הצליחה להעפיל לפלייאוף מטורניר הפליי-אין. לפי כריס היינס מ"יאהו", אינדיאנה צפויה לפנות כעת לטרי סטוטס, שסיים את תפקידו בפורטלנד.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים עם לברון ג'יימס. רויטרס
עוד שינוי. לברון/רויטרס

* לברון ג'יימס ישוב בעונה הבאה ללבוש גופיה עם הספרה 6, לאחר שלבש בשנים האחרונות 23. קינג ג'יימס כבר לבש גופיה דומה בימיו במיאמי, אך כעת בחר לבצע שינוי נוסף - ככל הנראה כחלק מקידום המכירות לסרט ההמשך של "ספייס ג'אם".

*סטיב נאש הודיע שג'יימס הארדן לא יתלבש גם למשחק מספר 3 של ברוקלין מול מילווקי. הנטס הסתדרו מצוין בלי ה-MVP לשעבר ויקוו שהמגמה הזו תימשך, בעוד מאמנם לא סתם את הגולל על כך שהארדן ישוב בהמשך הסדרה. מי שככל הנראה לא יחזור עד הסיבוב הבא (אם ברוקלין תגיע אליו) הוא ג'ף גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully