וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פנאתינייקוס לשעבר: "תנו לקטש לבנות את הקבוצה, ואז תשפטו אותו"

דינוס קלמבאקוס קורא לפאו לא לוותר על המאמן הישראלי: "על סמך מה אפשר לקבוע שהוא לא מספיק טוב?". ביוון טוענים: אם הוא יקבל את המנדט להמשיך, הבנייה מחדש תתחיל מהשוק הישראלי

ביוון ממשיכים לעסוק בעתידו של עודד קטש בפנאתינייקוס, למרות שהוא רחוק ניצחון אחד מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול לאבריו מזכייה בדאבל. בתקשורת המקומית ממשיכים לטעון שקטש ועוזרו ליאור ליובין, עשויים לעזוב את פאו אחרי חצי שנה למרות שהם חתומים לעונה נוספת.

פאו יכולה להשתחרר מהצוות הישראלי תמורת פיצוי סמלי, וייתכן שתתמש את האפשרות הזו כדי להנחית מאמן אחר, כשהפנטזיה היא ז'ליקו אוברדוביץ' והאפשרות הריאלית יותר היא מאמן אוניקס קאזאן דימיטריס פריפיטיס.

יחד עם זאת, נשמעים גם קולות הקוראים להשאיר את קטש. דינוס קלמבאקוס ששיחק בפאו בשנות ה-90 המוקדמות ומתפקד על תקן פרשן בטלוויזיה המקומית, אמר אתמול: "אני מאמין שהחלפת מאמנים מדי קיץ היא דבר רע מאוד. לא כל המאמנים נראים מספיק טוב בשנה הראשונה, אבל אחר כך הם משתפרים. על סמך מה אפשר לשפוט את קטש? תנו לו לבנות קבוצה חדשה, תנו לו מנדט לקבל את ההחלטות, ואחר כך תשפטו אותו", אמר. "פנאתינייקוס אמנם נמצאת במצב לא טוב, אבל מדובר במועדון גדול, ומתישהו הוא יחזור לעצמו. צריך לאפשר לקבוצה להיבנות בחזרה לאט לאט, נדרשת סבלנות - גם בכל מה שקשור לאיש על הקווים".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
יזכה לאמון? קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

נכון לעכשיו, ההכנות של פאו לעונה הבאה נמצאות בהקפאה עד שסוגיית המאמן תוברר באופן סופי. יחד עם זאת, ביוון טוענים שאם קטש יקבל את המפתחות וימשיך - גם מטעמים של חיסכון כלכלי - הוא יקבל הזדמנות לבנות את הקבוצה, ו"עשוי להתחיל אותה בהיחלשות על השוק הישראלי".

"הרבה שמות נזרקים לאוויר, אבל שום דבר לא יתקדם עד שזהות המאמן בעונה הבאה לא תיקבע. אם קטש יישאר, יובל זוסמן, ג'וש ניבו וטיירוס מגי יהפכו ליותר מסתם מועמדים", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully