וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנורתוזיס מתעקשת: "לא קיבלנו פנייה בנוגע לדור מיכה, רוצים שיישאר"

למרות שהקשר סגר את תנאיו בהפועל באר שבע לשנתיים, הקבוצה מהאי השכן עדיין לא קיבלה את דמי השחרור. דובר המועדון: "מרוצים ממנו"

באנורתוזיס מתעקשים: אף אחד לא דיבר איתנו בנוגע לדור מיכה, ומבחינתנו הוא ממשיך בעונה הבאה. הקשר כבר סגר את תנאיו בהפועל באר שבע לשנתיים, אולם הקבוצה מבירת הנגב עדיין לא שילמה את דמי השחרור שעומדים על 100 אלף יורו. סעיף השחרור תמורת הסכום המדובר יישאר בתוקף רק בעוד כמה ימים, ולאחר מכן ייפוג.

"אם היינו מאמינים למה שכותבים בתקשורת הישראלית, היינו מקבלים את דמי השחרור כבר 10 פעמים", אמר היום (רביעי) דובר אנורתוזיס. "בשורה התחתונה צריך לשלם את סעיף השחרור. אנחנו מרוצים מדור ורוצים שהוא יישאר בעונה הבאה, וגם הוא לא הודיע לנו אחרת או פנה אלינו. בינתיים אני רואה שהוא הציע נישואין בקפריסין ורק חיזק את הזוגיות שלו כאן, אך שנראה שהוא די מרוצה. כרגע, אין מה להתייחס לדיווחים שמגיעים מישראל".

שחקן אנורתוזיס דור מיכה חוגג. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סעיף השחרור יישאר בתוקף ימים בודדים. מיכה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בהפועל באר שבע החליטו ללכת על מיכה ללא קשר לעתידו של ז'וזואה בקבוצה. בין אם הפורטוגלי ימשיך על פי החוזה שיש לו ובין אם הפועל באר שבע תגיע איתו להתרת החוזה בשל בעיות ההתנהגות שלו, מיכה אמור לשחק בקבוצה מבירת הנגב. אוהדי הפועל באר שבע שראו את התרומה של עומר אצילי למכבי חיפה, מהרגע שהצטרף לשם בחלון ההעברות של חודש ינואר, מצדדים בהגעה של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully