וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונס הצטיין: "ידענו שזה ילך לשניה האחרונה, רוצים לסיים כמו שצריך"

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 7:29

אחרי העלייה לגמר עם הניצחון הדרמטי באילת במכבי תל אביב מחמיאים לגארד שהתפוצץ עם 27 נקודות: "נותן הרבה ביטחון לקראת ההמשך". השחקנים ניסו לחזק את קייסי פראת'ר שנפצע קשה. ההכנות לגמר יחלו בחמישי: "נגיע רעננים למשחק הראשון"

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ועכשיו לדבר האמיתי. ג'ונס/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

בפעם הרביעית ברציפות העפילה אמש (שלישי) מכבי תל אביב לגמר סל כשגברה 79:80 על הפועל אילת במשחק השני בחצי גמר הפלייאוף ותארח ביום ראשון למשחק הראשון בסדרת הגמר את המנצחת בסדרה בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס יצאה מאילת עם ניצחון במשחק שבשלבים רבים שלו היה נראה כאילו לא תעשה זאת. אילת הצליחה לייצר יתרון משמעותי מספר פעמים במשחק, והצהובים הצליחו לחזור בעיקר בזכות משחק מפלצתי של כריס ג'ונס עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. לצהובים היו כמה הזדמנויות בסיום המשחק לגמור את הסיפור, אך נקלעו ליום קליעה נורא מקו העונשין עם 14 קליעות בלבד מ-28 נסיונות, ואפשרו לאילת הזדמנויות רבות כמעט ולנצח את המשחק.

"לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, אבל ברגעי ההכרעה השגנו את העצירות שהיינו צריכים", אמר ג'ונס בסיום, "החטאנו זריקות עונשין זולות, כולל אני בעצמי. ידענו שזה יהיה מאבק עד השנייה האחרונה, והייתה להם זריקה לנצח את המשחק. אני רוצה לתת קרדיט לחברים שלי לקבוצה, לצוות המקצועי, הצלחנו לסיים חזק, הגענו לגמר והצלחנו להשיג עוד קצת מנוחה לפניו. אנחנו כאן בשביל זה, נקווה לסיים את העבודה כמו שצריך". אנג'לו קלויארו הוסיף ואמר: "משחק פלייאוף קלאסי, מאבק בין שתי קבוצות טובות עם רצון אדיר לנצח. אנחנו רוצים להודות לאוהדים שלנו שעשו את כל הדרך עד לאילת, אנחנו מקדישים את הניצחון בשבילם".

כריס ג'ונס זכה בסיום למחמאות מצד אנשי הקבוצה: "הוא התפוצץ במשחק קריטי, זה נותן הרבה מאוד ביטחון לקראת ההמשך". מכבי צריכה עד לסוף החודש להחליט לגבי עתידו של ג'ונס במועדון בעונה הבאה. לצהובים אופציה על השחקן, שמבוקש במספר מקומות ביורוליג, כשעד לפני מספר שבועות היה נראה כי ההחלטה להמשיך עמו היא די ודאית, אך עד אמש הייתה ירידה משמעותית ביכולתו ששינתה מעט את התמונה.

שחקן הפועל אילת מירון רוינה מול שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', עומרי כספי. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
קרב קשה, ניצחון צהוב. מכבי תל אביב באילת/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

הניצחון של הצהובים והעלייה לגמר התגמדו לעומת הפציעה של כוכבה של הפועל אילת קייסי פראת'ר שנפצע בצורה קשה בברכו בשניות הסיום. עם סיום המשחק ניגשו מספר משחקני מכבי תל אביב אל פראת'ר באזור חדר ההלבשה כדי לחזק אותו, כולל סקוטי ווילבקין ששיתף איתו פעולה במכללת פלורידה. "השחקנים לקחו את זה בצורה קשה", הודו במועדון, "זה משהו שאף פעם לא קל לראות".

מכבי תשוב היום למרכז ותחל ביום חמישי בהכנות לקראת המשחק הראשון בסדרת הגמר. במועדון היו מרוצים מהעובדה שזכו למספר ימי מנוחה לפני המשחק הראשון בגמר, על מנת שלא להיות בעומס גדול מדי על שחקני המפתח. הצהובים מחזיקים במאזן שלילי העונה נגד גלבוע/גליל, 2:1, כולל הפסד ביתי ביד אליהו בסיבוב הראשון, ואת הפועל חולון מכבי ניצחה ארבעה פעמים לעומת הפסד אחד בלבד. "נגיע רעננים למשחק הראשון, אם נדע לעבור אותו, נהיה במצב מצוין לקראת זכייה באליפות", סיכמו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully